Windows Installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

M20

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
Berichten
16
Eeey,

Ik heb een probleem met windows installer. Wanneer ik een programma wil installeren voor mijn grafische rekenmachine zegt ie het volgende:

'Kan geen toegang krijgen tot Windows Installer-service. De oorzaak hiervan kan zijn dat u Windows in de veilige modus hebt gestart, of dat Windows Istaller niet juist is geinstalleerd.'

Vervolgens ik op zoek naar een nieuwe windows installer en vond ik van 3.1 (KB893803) ik heb deze geinstalleerd, maar tijdens die installatie sluit ie windows installer af en installeert ie em opnieuw. Vervolgens probeer ik dat programma opnieuw te installeren maar wéér dezelfde melding en ben ik dus niets opgeschoten.

Ook heb ik al meerdere berichten hier bekeken maar bij iedereen was het probleem net ietsje anders dus post ik mijn probleem.

Ik hoop dat jullie een oplossing vinden, en bvd
 
2 zaken:
1. Start -> Uitvoeren -> services.msc
Kijk bij Windows Installer (dubbelklikken erop) of die op opstarttype Handmatig staat en in het tabblad Aanmelden op Local System account
2. Lukt het dan nog niet, download en draai Dial-a-Fix
Vink aan Fix Windows Installer en druk daarna Go.
Kijk of het daarna wel goed gaat. Evt. dan de Windows Installer 3.1 downloaden en installeren.

Tijs.
 
Dankje

Eey,
Dankjewel, hij doet et nu weer:thumb::thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan