Windows Installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

thekillinghand

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2010
Ik hoop dat ik deze in de goede categorie heb gezet, ik zou niet weten namelijk waar dit anders onder zou vallen.

Ik heb namelijk elke keer last van pop-ups van het programma "Windows Installer". Ik heb gezocht op internet waardoor deze pop-ups zouden komen, maar daar is alleen maar te lezen over de pop-ups die bij het specifiek openen van een programma opduiken. Dit is echter bij mij niet het geval.
Wel lijkt het alsof het alleen gebeurd bij Fullscreen programma's(vooral games).
Nou is mijn vraag of ik Windows Installer kan uitschakelen zodat ik niet elke keer terug kom op mijn bureaublad en alles geminimaliseerd wordt (en ik dood ga op mijn spellen :) )

Bij voorbaat dank!

Als het probleem is gekomen nadat je laatst iets hebt geïnstalleerd kan je de Windows Installer Cleanup tool proberen. Je dient dan wel het programma weer opnieuw te installeren.
Als het inderdaad bij van alles en nog wat gebeurd, dan zou ik zelf een her-installatie overwegen. De Windows Installer service kan je wel uitschakelen, maar dat betekend dat je waarschijnlijk ook geen Windows updates en andere programma's kan installeren die Windows Installer gebruiken.

Als het probleem is gekomen nadat je laatst iets hebt geïnstalleerd kan je de Windows Installer Cleanup tool proberen. Je dient dan wel het programma weer opnieuw te installeren.
Als het inderdaad bij van alles en nog wat gebeurd, dan zou ik zelf een her-installatie overwegen. De Windows Installer service kan je wel uitschakelen, maar dat betekend dat je waarschijnlijk ook geen Windows updates en andere programma's kan installeren die Windows Installer gebruiken.

Bedankt voor je reactie! Het probleem is dat ik niet weet welk programma het is en het gebeurt meestal op willekeurige momenten zonder dat ik iets aan het opstarten ben.
De Windows Installer Cleanup Tool had ik toevallig gister gedownload, ik dacht dat je dan ook het programma op kon zoeken die de problemen veroorzaakt.
Dan wordt het misschien toch nog en her-installatie ben ik bang..

Ja als het echt spontaan is wordt het erg lastig. Zelf heb ik er ook wel last mee gehad, soms op te lossen soms ook niet.

Ja als het echt spontaan is wordt het erg lastig. Zelf heb ik er ook wel last mee gehad, soms op te lossen soms ook niet.

Ja inderdaad. Op zich is er ook wel mee te leven, maar het is gewoon erg vervelend. Bedankt in ieder geval voor je hulp!
Ik laat hem nog even openstaan voor het geval er meer suggesties komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan