Windows installeren op tweede harde schijf (Macbook Pro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobix

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Hallo,

Ik zou graag een tweede harde schijf willen inbouwen in mijn Macbook Pro op de Optical Bay plaats (dvd/cd). Hiervoor heb ik het juiste om huizing al klaar liggen, maar mijn vraag is als volgt:

Hoe kan ik Windows 7/8 installeren op mijn 2de harde schijf zodat ik deze uiteindelijk op de plek van de optical bay kan plaatsen zodat ik op mijn hoofd harde schijf Mac OS X heb staan en op de tweede harde schijf Windows 7/8.

Ik heb het internet afgezocht, maar kan geen duidelijk antwoord vinden. Alleen een manier waarmee je windows installeert op je huidige harde schijf wat ik dus niet wil. Ik wil geen 2 besturingssystemen op 1 harde schijf.

Met vriendelijke groet,

Phobix

Tot zo ver ik weet gaat dat ook gewoon helemaal niet.
Je kan op een Mac alleen via Parralells werken of Windows installeren via Bootcamp.

Bedankt voor je reactie! Ik heb toch nog maar eens goed nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik beter op dezelfde harde schijf (SSD) Mac/Windows kan installeren. En dat ik dan eventueel een extra HDD inbouw voor geheugen. Ik dacht dat het slim/beter was om aparte schijven te hebben voor de besturingssystemen, maar blijkbaar is dat toch niet zo :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan