Windows installeren vanaf map i386??? kan dat??

Status
Niet open voor verdere reacties.

wufu

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
1.878
hallo,

laatst is mijn laptop gecrasht. waarbij ik geen windows-cd had gekregen maar ik had toevallig een back-up van de station gemaakt daar stond op de harde schijf een map i386 en volgens mij kan je daarmee windows opnieuw installeren (hoop Ik). ik heb ook geen herstel cd ofzo iets maar ik wil graag mijn oude laptop weer terug met zijn bijbehorende drivers maar ik hoop dat van die back up met die map windows kan installeren. ik hoop dat ik die map op cd kan branden en dan windows installeren

bij voorbaat dank:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
start op met een floppy als je die hebt en anders typ je in start/uitvoeren........cmd
ga daarna naar bijvoorbeeld d als je map i386 op D staat
dus D: enter
Dan op D naar CD i386 enter en vervolgens het commando winnt.enter

dit kunt je ook herhalen als je met een opstartflop win98 opstart.:thumb:
 
niet gevonden :(

start op met een floppy als je die hebt en anders typ je in start/uitvoeren........cmd
ga daarna naar bijvoorbeeld d als je map i386 op D staat
dus D: enter
Dan op D naar CD i386 enter en vervolgens het commando winnt.enter

dit kunt je ook herhalen als je met een opstartflop win98 opstart.:thumb:

windows zegt helaas dat hij het bestand niet heeft gevonden, ik denk dat het wel de verkeerde map is of ik moet hem op cd branden, en ik heb geen floppy drive, heb je ook een opstart-cd?
 
uitleg

http://www.bootdisk.com/

sorry voor het laten antwoord, maar bij deze.

Maar ik denk dat alles al is opgelost?

neej de probleem is nog niet opgelost. dus ik heb acer maar gebeld en ze zeiden dat je een herstel cd kan bestellen voor €60 dus ik denk dat iik dat maar ga doen toch bedankt voor je hulp maar als het kan dan kan je dan het stap voor dtap uitleggen, alvast bedankt
 
niet dus mijn conclusie kan niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan