He allemaal. Door een oet***lige fout van mij heb ik per ongelijk een belangrijk bestand in de prullenbak gegooit. Helaas start mijn pc dan niet meer op. Ook niet in de veilige modus.
Wat ik dus toen deed, is de windows cd erin zetten.
Maar hij deed nog niks! mijn toetsenboard die met een usb gaat, ook niet. Dus ik heb maar een oude gebruikt.
Toen heb ik door in bios te gaan met f2, bij opstart van de 3, stond eerst:
1:floppy
2:hdd
3:SS-1234-blabla-test-test ofzoiets
goed. ||Ik heb optie 3 naatr optie 2 gebracht en andersom.
start pc weer opnieuw op, en hij doet het! windows's installatie cd start op.
Hij laad alle benodigt heden, en dan vraagt hij om te installeren, herstellen, of nog wat. Ik druk op enter van Installeren, zegt hij ineens dat er geen hardeschijf geinstalleerd is. WTF??!!!! mijn 232GB tellende harde schijf kan hij dus kennerlijk niet lezen, maar in de bios staat wel dat hij aangesloyten is(DENK IK)
Help mij alsjeblieft! lijkt me een klein dillema, maar ik kan niet verder zonder hulp. kan iemand mij duidelijk vertellen wat ik moet doen?
Wat ik dus toen deed, is de windows cd erin zetten.
Maar hij deed nog niks! mijn toetsenboard die met een usb gaat, ook niet. Dus ik heb maar een oude gebruikt.
Toen heb ik door in bios te gaan met f2, bij opstart van de 3, stond eerst:
1:floppy
2:hdd
3:SS-1234-blabla-test-test ofzoiets
goed. ||Ik heb optie 3 naatr optie 2 gebracht en andersom.
start pc weer opnieuw op, en hij doet het! windows's installatie cd start op.
Hij laad alle benodigt heden, en dan vraagt hij om te installeren, herstellen, of nog wat. Ik druk op enter van Installeren, zegt hij ineens dat er geen hardeschijf geinstalleerd is. WTF??!!!! mijn 232GB tellende harde schijf kan hij dus kennerlijk niet lezen, maar in de bios staat wel dat hij aangesloyten is(DENK IK)
Help mij alsjeblieft! lijkt me een klein dillema, maar ik kan niet verder zonder hulp. kan iemand mij duidelijk vertellen wat ik moet doen?