windows interne mixer weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

pygmalion

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Beste mensen,

Toen ik nog vista had zitten op mijn laptop kon ik als ik bijvoorbeeld een liedje opnam op de computer (een liedje dat trouwens op die computer zelf ook werd afgespeeld), kon ik bij eigenschappen en geluid als audiobron interne mixer aangeven. Maar nu ik windows 7 heb, is ie weg. Alleen microfoon is er. Ik heb de drivers geinstalleerd die de fabrikant aanbiedt, maar nog steeds staat ie er niet bij. Ook niet als je 'uitgeschakelde apparaten weergeven' aanvinkt. Alvast bedankt door de moeite!

Groeten,

P.

Ene JeroenK zegt daar:

"Steromix is wel degelijk aanwezig in Windows 7, het is alleen standaard uitgeschakeld. Om dit in te schakelen ga je alsvolgd te werk:

Start > Configuratiescherm > Geluid

Ga naar de tab Opnemen
Klik met je rechtermuisknop in het witte vlak, en schakel de volgende opties aan:

Uitgeschakelde apparaten weergeven
Niet aangesloten apparaten weergeven

Je ziet nu Stereo Mix in het rijtje verschijnen, rechtsklik op Stereo mix, en schakel deze in."

Zoals je hebt kunnen lezen in mijn post, werkt dat niet bij mij. Bij mij staat de stereo-mix (die ik geloof ik interne mixer heb genoemd) er gewoon niet meer bij. Dus dat werkt niet :(

Het probleem is alweer opgelost mensen. Ik had er genoeg van, dus ben ik naar de site van de fabrikant geweest en windows 7 geluid driver eraf gegooid en vista driver geinstalleerd. En nou staat ie er gewoon netjes bij. Wel dom van mij om daar niet eerder aan te denken. Maar toch bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan