windows internet explorer 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

niczon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2013
Mensen, Ik ben geen expert....
Na veel zoeken ontdekt dat mijn computer steeds vastloopt door een update.
Hieronder mijn verslag van handelen.
Hoe houd ik die update tegen, heb ik die persé nodig en hoe regel ik dat dan
dank voor de help.
Niczon

Na 14-10-13 kwamen er twee up-date’s windows
Daarna storing als onder beschreven in explorer
Daarna 1 up-date weggehaald en toen werkte explorer weer
15-10-13 automatisch weer update , herhaling van zetten
16-10-13 automatische update weer herhaling van zetten. Wat te doen?

Beschrijving probleem
• Explore new browser windows 10
• Blue screen, crashdump
• Windows is niet goed afgesloten
• Wil je starten in veilige modus, en als ik niets doe loopt ie door naar nieuwe opstart
• Dan volgt weer crash dump blue screen
• Vraag: veilige modus
• Neen gezegd
• Loopt door naar opstart
• Zegt: windows is onterecht afgesloten en vervolgens hersteld.
• Elke keer na opstart komt spotify logo met”failed loading skin “ terwijl spotify programma geremoved is. (dit staat volgens mij buiten het huidige probleem)
• Via een url naar internet gegaan
• Weer collecting data for crashdump
• Naar veilige modus
• Windows alleen opstarten geprobeerd
• Windows system 32 laden ( ik gebruik 64 !!), meldt windows onverwacht afgesloten.
• Windows office kan de licentie voor deze toepassing niet controleren, poging tot reparatie is mislukt of geannuleerd
• Systeem weer gestart in veilige modus
• Windows update weggehaald
• Systeem werkt weer goed
• Maar… morgenochtend is er weer een update en dan moet ik de update weer removen om te kunnen werken.

Volgens mij heb je een instabiel systeem. Controleer even dit:

harde schijf niet meer dan 85% gevuld, beter maar 75%?

Voer een harde schijf controle uit (kan uren duren)
laat een virus scanner lopen, uitgebreide scan,

laat ccleaner of dergelijken lopen.

Je kan ook erover nadenken Windows opnieuw kaal te installeren, dus de harde schijf erbij formatteren, heeft als voordeel dat je weet dat je naar een middag klaar bent...

Wanneer de update opnieuw wordt aangeboden, open je Windows Update & rechtsklik je de betreffende update → klik Verbergen.

Ok, je hebt je problemen wel netjes & mooi omschreven in een lijstje, maar ik kom er toch niet helemaal uit:

Heb je het over Explorer (Verkenner, Computer) of Internet Explorer (versie 8, 9 of 10)?

Een BSoD (Blue Screen of Death, Blauw Scherm, Smurfen Scherm) heeft zelden te maken met Windows Update.

Heeft je Windows 7 al ServicePack 1 aan boord (Start, RechterMuisKlik Computer, Eigenschappen)?..

Dank voor je medenke.
Ik heb inderdaar service pack 1 aan boord.
Het is internet explorer 10 voor windows 7 x64 die me dwars zit
ben benieuwd naar de volgende te nemen stap anders ga ik maar kaal halen en opnieuw opbouwen

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Hedwigdd, ik heb je bericht verwijderd. We zien liever niet dat men meelift in bestaande vragen. Ik wil je vriendelijk verzoeken een eigen topic te maken. Normaal gesproken zou ik je vraag verplaatsen maar de vraagstelling zou dan te onduidelijk zijn vandaar dat ik je vraag zelf even een nieuw topic te openen met duidelijke vraagstelling. Hartelijk dank en succes,

Terrarabo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan