windows internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

advocaatje

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2006
Hoi,

Ik heb een probleem met windows internet explorer en wel 't volgende, steeds als ik na 't aan zetten van mijn pc explorer wil openen om een site op internet te bekijken dan bevriest 't beeld en moet dan via taakbeheer de taak beeindigen,het beeld blijft dan ook gewoon wit en doet niets meer. Dit komt ook wel eens voor als de pc al een tijdje aan staat maar wanneer ik een tijdje niet op intenet ben geweest, dan het zelfde probleem. Weet iemand waar dat aan kan liggen of wat ik er evenlueel aan kan doen? Wanneer ik hem dan éénmaal heb beeindigd via taakbeheer, daarna opent hij weer wel gewoon.

Groetjes Advocaatje.

Laatst bewerkt:
I.e.

Advocaatje,
Heb je dan een wit scherm zonder menubalk of rood afsluitkruisje? Zodat je met ctrl-alt-del de zaak moet afsluiten, en dan pas weer verder kan? ;)
Als dat zo is, wacht ik met spanning op het antwoord. Want dat probleem heb ik ook.

Laatst bewerkt:
Alles staat wat er moet staan, alleen het veld wat moet laden, de internetsite dus, die blijft dus wit en niets reageerd dan nog, geen enkele knop. de werkbalken staan er dus gewoon. Maar die doen 't niet.

Groetjes Advocaatje

Laatst bewerkt:
heb je je computer gescant ?
spyware adware etc.

Trouwens ie is waardeloos naar mijn mening. firefox is vele malen beter en sneller.

h

wat voor fout melding krijg je bij je probleem rapport?

Pakestok,

Ik scan mijn pc bijna elke week met verschillende scanners. Dat jij 't waardeloos vind kan ik ook niets aan doen en dat wil niet zeggen dat IE ook waardeloos is. Ik werk er al een hele tijd erg plezierig mee, en blijf dat ook doen. En jij mag er van vinden wat je wil. is jou goed recht.

Groetjes Advocaatje.

je hebt gelijk, maar firefox gaat ook naar mijn mening iets beter met fouten om.

Ik kan je niet verder helpen.

Wij hebben thuis hetzelfde probleem!
Zoeken nog steeds naar een oplossing.
Met verschillende antivirus gescand, niets gevonden.

Kan het te maken hebben met een recentelijk virus, aangezien het probleem op hetzelfde moment is opgetreden bij verschilllende mensen?

Ik wacht met smart!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan