Windows is unable to install your PCI input device

Status
Niet open voor verdere reacties.

huisdier0101

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Hallo,
Ik krijg bij Apparaatbeheer PCI input device met een geel driehoekje ernaast, als ik rechtermuisknop: install driver software

en dan krijg ik: ''Windows is unable to install your PCI input device''

Kan iemand me hiermee helpen?:D

Ja, Zoek het merk en het type op. Installeer de drivers handmatig. Dan lukt het wel. Je kan het gemakkelijk handmatig installeren door rechtermuisknop op je apparaat in apparaatbeheer, stuurprogramma's bijwerken, handmatig op de computer zoeken.
Je moet de drivers downloaden via je browser, en unzippen indien nodig, daarna ga je naar het path waar je de drivers (unzipped) hebt staan. Dan doet hij de meest recente drivers installeren.
Succes

Okee, maar nu weet ik niet wat ik moet downloaden want via apparaatbeheer lukt het niet

Google zoek het type en merk en zo op, met als slotwoord drivers
die haal je af als je de juiste hebt gevonden, en die unzip je indien nodig, dan ga je ze handmatig zoeken in apparaatbeheer

Dan moet je gaan zoeken he, vraag aan diegene wat het heeft gedaan, weet ik veel,...

steeds toeverwijzen naar google schiet ook niet op :d

maargoed, plaats als je wilt een screenshotje van je pc gegeven die je hebt via pcwizard ( welk moederbord, enz .. )

ik gok persoonlijk op een geluidskaart, heb je toevallig recent een nieuwe erin gezet / vervangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan