Windows is ZEER instabiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voskeeeuuuh

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Beste HELPMIJ forum ,
ik hbe nogal een ambetant probleem met mijn computer die is namelijk zeer instalbiel
bv als ik gewoon op het interne aan het browsen ben of iets anders krijg ik een blauwscherm

dit is mijn setup :
Amd 1055T @ 2,8 (hexacore)
Ati Radeon 5870 (asus)
Gigabyte 890GPA-UD3H
Ocz 600 watt mod
4gb ddr3 Geil ram

Windows 7 64-bit

Alvast bedankt.

Goedemorgen,

Neem aan dat je de hardware drivers hebt geïnstalleerd en goed geïnstalleerd zijn?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Sorry had ik ook net gezien :(maar hoe zat het met de drivers?

Hoi,

Sorry had ik ook net gezien :(maar hoe zat het met de drivers?
Ik denk dat ze allemaal juist zijn geinstaleerd maar misshien ook niet heeft er misschien iemand een handig programatje om da te checken?

mvg

Hoi,

In principe als er bij apparaatbeheer geen gele tekens staan zou dat in orde moeten zijn.

Hoi,

In principe als er bij apparaatbeheer geen gele tekens staan zou dat in orde moeten zijn.
Ik zou graag willen kijken maar nu freezt mijn moederbord opstart scherm -_-
heb dit nog gehad maar toen ging hij weer na een uurtje ofz
ik vind dit zeer ambetant want het is mijn eerste Amd processor en ik heb nog nooit zo veel problemen gehad:(

Je hebt toch niet de zaak overklokt? Daar lijkt het namelijk wel op.

Probleem ongeveer gefixt

Ik heb het probleem gevonden denk ik ; Ineens kreeg ik een melding van windows dat er een probleem is met mijn ram geheugen.
dus heb ik ee nbeetje gegoogled en heb ik een artikel gevonden dat zegt dat er problemen zijn met een AM3 socket & 1333mhz ddr3 geheugen dus heb ik het een beetje onderclockt en de voltagen van 0.750 naar 0.775 gebracht en alles blijkt voor nu te werken (:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan