Windows kan driver niet laden voor USB poort (code 39)

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiehelptmij09

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2009
Berichten
13
Beste,

Ik heb software voor mijn externe harde schijf geinstalleerd (freecom) van bijgeleverde CD. Hierna functioneerde geen enkele USB poort meer. Software weer verwijderd, eerst een oud toetsenboor en muis aangesloten die niet op USB werken. En weer geprobeerd de drivers te instaleren maar dit lukt niet ik krijg dan een fout melding:
Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39). Ik heb verschillende dingen geprobeert. Driver verwijderen en opnieuw instalerren. Microsoft Fix it laten draaien. Maar beide levert niets op.

Wie kan mij helpen??
bvd.

Jop
 
Bedankt voor je reactie

Ja dit heb ik ook algedaan. Maar helpt niet..Verder draait mijn PC op W7, misschien dat dat iets uitmaakt??
 
Staat niet in het eerdergenoemde artikel van microsoft.

Heb je de usbpoorten ook uit apparaatbeheer verwijderd na het verwijderen van de drivers?
Doe dat dan eens en doe zeker een herstart van je computer om zeker te zijn dat windows naar de nieuwe hardware te laten zoeken.

Enkel de drivers opnieuw instaleren wil niet altijd even goed gaan.
 
Ik de drivers nogmaals gedeinstallerd en herstart. Vervolgens zijn zijn de drivers weer automatisch geinstalleerd . Maar niet goed, zelfde foutmelding....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan