windows kan geen certificaat vinden !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin65

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2008
Hallo allemaal,

ik heb sinds een paar dagen een wifi modem van ziggo. Nu wil ik draaloos internetten d.m.v. van een usb adapter, maar ik krijg steeds de melding dat windows geen certificaat kan vinden. Als ik op het icoontje klik zie ik staan: Bezig met verifiëren van identiteit. Ik heb al een beetje zitten googlen om dit probleem op te lossen, maar het wil niet echt lukken. Ik heb al geprobeerd om IEEE uit te schakelen, maar dat lukt niet.
Wat kan het probleem zijn? Kan iemand mij helpen?

@handboekict, wat heeft dit met de tijd te maken? De tijd pakt hij vanuit de bios mocht hij niet kunnen synchroniseren met de tijd server van Microsoft.

@TS, Kijk eens op de CD wat erop staat misschien wel.

Laatst bewerkt:
Ik heb net de tijd laten synchroniseren. Ik heb geen idee waar jullie over praten:o

Is er iemand die mij kan helpen? Het probleem is nog steeds niet opgelost.

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost!!!!
Weet iemand hier een oplossing?

Kijk eens in de stick zijn settings of daar niks raar aan staat via het netwerk centrum. en desnoods even de stick uitpluggen en weer inpluggen

dus wel op netwerkadapters want daar valt die uiteindelijk onder

Ik kan niks raars ontdekken, mar heb er dan ook totaal geen verstand van.
Ik heb cker 1,5 jaar internet van de buren gehad via usb en nu heb ik dan zelf een wifi modem en dan doet ie het niet.

Ik weet niet hoe die Sitecom werkt, maar als windows geen certificaat kan vinden, dan verwacht ik dat er onder Persoonlijk in Certificaten een certificaat toegevoegd dient te worden.
Zou je het volgende kunnen doen:
- start CERTMGR.MSC
- kijk onder Persoonlijk of er een certificaat staat
Zo niet dan lijkt me dat hier een certificaat moet staan. En ik verwacht dat dit tijdens installatie van de adapter dient te gebeuren. Staat er geen certificaatbestand (*.cer) onder de installatiebestanden?

dit ca-basiscertificaat wordt niet vertrouwd omdat het zich niet in het archief met vertrouwde basiscertificering intanties bevindt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan