Windows kan niet ingeschakeld worden en antivirus loopt vast bij volledige scan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danieldevries33

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2012
Goedemidag,

Mijn besturingssysteem is windows vista, x86, Servicepack 2.

Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn pc. Windows updater staat bij mij uitgeschakeld en dit kan ik ook met geen mogelijkheid veranderen (ook niet handmatig).
Microsoft Essentials loopt vast bij volledige scan en bij het zoeken naar updates. Ook komt het regelmatig voor dat de laptop in zijn geheel vastloopt.
Ik heb ook met andere antivirus programma's (Panda, Avast, Antivir) geprobeerd, maar ook die lopen vast bij het zoeken naar updates en het doen van een volledige scan.

Hoe krijg ik mijn laptop weer schoon en volledig werkend?
Jullie zijn mijn laatste hoop.

Vriendelijke groet,

Daniel

terug uw windows ervan halen op opnieuw installeren blijkt hier de beste oplossing , of een upgrade uitvoeren naar windows 7 vista heeft nog steeds te kampen met hun vele bugs , deze worden maar niet opgelost ik ben in de tijd ook verplicht geweest van een bug te upgrade naar windows 7

neen dat is het laatste wat je kan doen, je kan ook eerst een hijackthis log maken en het naar de geschikte forum sturen waar ze het logfile gaan onderzoeken zoals : http://www.hijackthis.nl/forum/index.php
en het klopt dat windows vista nog steeds een aantal bugs heeft dat niet meer worden verholpen door Microsoft.... windows 7 is nu aan de orde ;)
jou pc probleem is waarschijnlijk een besmetting van hoge graad daarom dat je laptop blokkeerd na een tijd en je software ook blijkbaar!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan