Just Whouz
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 dec 2007
Hallo,
Ik heb op vakantie problemen gekregen met mijn laptop (acer 7520). Nu kan ik hem onmogelijk nog opstarten, al heel veel dingen geprobeert, maar tevergeefs lukt het niet.
Als ik hem opstart gaat die automatisch naar het "Windows Foutherstel" bericht, en daar krijg ik dan twee keuzes: opstart herstel starten en windows normaal starten. Bij beiden keuzes word ik steeds terug geleid naar hetzelfde scherm, opstarten met F8 heeft ook niks opgeleverd voor mij, bijna alle mogelijke opties geprobeerd, maar tevergeefs, ook dit werkte niet.
E.v.t. voor als iemand hier wat aan heeft:
ik heb een aantal keer een blue screengehad, en de foutcode hier is:
0x000000ED (0x859E6B88,0x000009C,0x00000000,0x00000000)
zegt mij zeer weinig, maar misschien dat iemand er iets mee kan?
Ik wil eigenlijk proberen de hardeschijf zo goed mogelijk te houden, aangezien hier diverse belangrijke data opstaat.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,
alvast bedankt,
Mitchell
Ik heb op vakantie problemen gekregen met mijn laptop (acer 7520). Nu kan ik hem onmogelijk nog opstarten, al heel veel dingen geprobeert, maar tevergeefs lukt het niet.
Als ik hem opstart gaat die automatisch naar het "Windows Foutherstel" bericht, en daar krijg ik dan twee keuzes: opstart herstel starten en windows normaal starten. Bij beiden keuzes word ik steeds terug geleid naar hetzelfde scherm, opstarten met F8 heeft ook niks opgeleverd voor mij, bijna alle mogelijke opties geprobeerd, maar tevergeefs, ook dit werkte niet.
E.v.t. voor als iemand hier wat aan heeft:
ik heb een aantal keer een blue screengehad, en de foutcode hier is:
0x000000ED (0x859E6B88,0x000009C,0x00000000,0x00000000)
zegt mij zeer weinig, maar misschien dat iemand er iets mee kan?
Ik wil eigenlijk proberen de hardeschijf zo goed mogelijk te houden, aangezien hier diverse belangrijke data opstaat.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,
alvast bedankt,
Mitchell