Windows kon niet goed worden gestart

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelle21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
Berichten
4
hallo,

ik heb een probleem,,
ik heb voor ik op vakantie ging op me pc nog gezeten..
nu kom ik gister terug, en wil ik mijn pc opstarten..
doet hij het niet :confused: ..
toen hij hem uit eindelijk opstarte, kreeg ik 3 foutmeldingen :

-------------------------------FOUTMELDING 1---------------------------------------------
--het systeem is hersteld van ernstige fout
er is een logboekvermelding van deze fout gemaakt.
als u meer informatie wilt over deze fout, klikt u hier--

--handtekening van fout
BCCode : 1a BCP1 : 00041284 BCP2 : 0290F001 BCP3 : 00000000
BCP4 : C0883000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product 256_1
als u de technische gegevens van het foutenrapport wilt bekijken, klikt u hier--

--C:\DOCUME~1\GERUI~1\LOCALS~1\Temp\WER26ca.dir.00\Mini082308-03.dmp
C:\DOCUME~1\GERUI~1\LOCALS~1\Temp\WER26ca.dir.00\sysdata.xml--
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------FOUTMELDING 2----------------------------------------------
--het systeem is hersteld van ernstige fout
er is een logboekvermelding van deze fout gemaakt.
als u meer informatie wilt over deze fout, klikt u hier--

--handtekening van fout
BCCode : 1000008e BCP1 : C0000005 BCP2 : 08C5FF0E BCP3 : B9AF3D68
BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product 256_1
als u de technische gegevens van het foutenrapport wilt bekijken, klikt u hier--

--C:\DOCUME~1\GERUI~1\LOCALS~1\Temp\WER302e.dir.00\Mini082308-02.dmp
C:\DOCUME~1\GERUI~1\LOCALS~1\Temp\WER302e.dir.00\sysdata.xml--
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------FOUTMELDING 3----------------------------------------------
--het systeem is hersteld van ernstige fout
er is een logboekvermelding van deze fout gemaakt.
als u meer informatie wilt over deze fout, klikt u hier--

--handtekening van fout
BCCode : 1000008e BCP1 : C0000005 BCP2 : BF801193 BCP3 : F77DBA48
BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product 256_1
als u de technische gegevens van het foutenrapport wilt bekijken, klikt u hier--

--C:\DOCUME~1\GERUI~1\LOCALS~1\Temp\WER0ba4.dir.00\Mini082308-05.dmp
C:\DOCUME~1\GERUI~1\LOCALS~1\Temp\WER0ba4.dir.00\sysdata.xml--
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik heb bij alle 3 de foutmeldingen op sluiten geklikt, en krijg hier geen melding meer van.
alleen nu valt me pc uit het niets uit ( niet altijd).
als ik hem dan vervolgens wil opstarten geeft ie een zwart scherm aan met de volgende tekst :

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
windows kon niet goed worden gestart.
onze excuses voor dit ongemak.
mogelijk is een recente wijziging van de hardware of software hier de oorzaak van.
blablabla
dan heb ik de keus uit :
veilige modus
veilige modus met netwerk mogelijkheden
veilige modus met opdrachtprompt
laatste bekende juiste configuratie (recente instellingen die werkte)
windows normaal starten.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu heb ik windows normaal starten & laatste bekende juiste configuratie al geprbeerd, maar na verloop van tijd valt hij dan uit.
dan is mijn pc of echt helemaal uit (incl lampje op mijn pc), of ik heb een zwart scherm met links boven in de hoek een wit knipperend streepje.

ik heb mijn C schijf op fouten gecontrolleerd, maar hij geeft niet aan dat er fouten zijn.

* Kan iemand mij aub helpen ?? *

Alvast bedankt !! :thumb:
 
Je stuurde mij een mail, da's niet de bedoeling van de Helpmij. Klik op "reageer op vraag" en plaats je bericht hier.
 
oke, hoe kan ik nu dan zien wat ik je gestuurd heb ?
want dan zet ik dat hierop
 
Dit mailde je mij:

hoi pasja,

bedankt dat je gereageerd heb op mijn vraag.
je zegt daar : wat ''zegt'' apparaatbeheer ..
ik ben wel een beetje thuis met computers, maar snap niet echt wat je daarmee bedoeld.
ik heb apparaatbeheer hier wel open staan, maar zou dan niet weten wat ik moet doen.
( ik heb me C schijf op fouten gecontrolleerd, en virusscanner enzo aangezet, en hij vond niks ) dus daar ligt het niet aan.
ik hoor het wel van je,

Groetjes, Michelle

Het blauwe, daar ben ik nieuwsgierig naar. Hoe ziet apparaatbeheer eruit: normaal, of staan er ergens cirkels met kruizen erin en / of uitroeptekens voor één of meerdere apparaten?
 
hoi,

ik zie geen ''rare'' dingen bij/voorstaan.
ik heb er even een print scr van gemaakt en die staat op picturetrail, maar ik weet niet of ik die link hierop mag zetten?

gr
 
Laatst bewerkt:
Als er geen cirkels / uitroeptekens staan is app.beheer in orde. Dan wordt het even lastig.
De oorzaak zou dan mogelijk gezocht moeten worden in een apparaat dat aan de computer wordt gehangen: digitale camera / USB device............?
 
digitale camera heb ik niet op deze pc, wat ik aangesloten heb op mijn pc : extern geheugen, webcam, muis & boxen ..
van de webcam heeft ie in het begin aan gegeven dat de software niet juist was.
zou dat misschien hier iets mee te maken kunnen hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan