windows krij ik niet geinstaleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

bryan002

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Berichten
10
hallo alemaal ik zit met een groot probleem ik wil nu windows xp servies paket 2 op mijn pc zetten en dit gaat niet.
als ik mijn cd in steek kom ik op welke harde schijf ik wil formateeren en na dat ik dit gedaan heb komt juist het zelfste er weer op dus kan ik xp niet in staleeren.
ik heb een harde schijf van westerdigital van 80 mb en een van maxtor van 40mb



pls help mij
 
Laatst bewerkt door een moderator:
WELKOM OP HELPMIJ(al zit je er al een maand)

wat lukt je nou niet?
sp2 niet?

je windows werkt wel normaal?

ps wil je je vraagstelling toch nog even verduidelijken?
 
windows

ja nu al ik mijn pc opstart dan komt er boot op dan steek ik mijn cdr er in van sp2 dan komt er een zwar scher met daar in hardwaer is aan het laden en dan komen de blauwe schermen waar je de mochlijk hijd hebt dat je kunt formaterren al dat op100% is dan zegt hij de computer star binnen 15secionden weer op en dan is het juist het zefde in de plaats dat ik dan bij de instalatie kom kom ik weer bij het formateren
 
als jou normale windows gewoon werkt en je wilt sp2 dan kun je die toch downloaden bij MS

of heb je illegale windows
 
windows

ja das een ilegaale cdr van een vriend van mij maar van het begin toen er nog een windows op stond en de dag er achter wouw ik mijn pc opstareten en er stond geen windows meer op
 
windows

Vervolgens loopt alles goed, schijf wordt geformateerd e.d. en kan de computer opnieuw opstarten.
In plaats van dat hij de xp installatie start, kom ik weer in de blauwe scherm en moet ik weer op enter klikken en weer driver laden en formateren.
Dit gebeurt elke keer maar weer

Hij installeert windows dus niet.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
 
Het is een illegale cd zeg je, als daar maar 1 dingetje fout is gebrand kan hij al niet opstarten. Ik denk dat het dan aan de cd ligt, probeer eens een andere, met voorkeur een legale.
 
Wanneer je pc opnieuw opstart na het formatteren moet je tijdens het opstarten NIET op een toets drukken, maar de pc even rustig ziin gang laten gaan. Hoogstwaarschijnlijk kom je dan wel in de setup van XP. Het gaat je straks wel een probleem op leveren wanneer je de Windows key moet opgeven of wanneer je deze illegale versie wilt activeren.

Groetjes,
Neleke
 
windows krijg ik niet geinstalleerd.

Hallo.

Vind je het gek dat je windows niet geinstalleerd krijgt.
Je zegt dat het een cd is van sp2 en met die cd kan je geen windows installeren.
Daar moet je een cd van windows xp voor hebben en daarna moet je de cd van sp2 installeren.

Groeten Cees.
 
Hallo.

Vind je het gek dat je windows niet geinstalleerd krijgt.
Je zegt dat het een cd is van sp2 en met die cd kan je geen windows installeren.
Daar moet je een cd van windows xp voor hebben en daarna moet je de cd van sp2 installeren.

Groeten Cees.

op zich slim bedacht van je maar hij had me ook een prive email gestuurd en zei dat ie het goed deed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan