Windows laad niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PowerlifeHD

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2011
Goedemiddag,

Ik heb een Acer Aspire v3 met Windows 8,en deze heeft altijd zonder problemen gewerkt.
Ik was een game aan het installeren via Steam, maar tegelijkertijd een ander spel aan het spelen. Normaal is dit geen probleem, maar het gedownloade spel probeerde op te starten terwijl ik in het andere zat. Resultaat was een BSoD met een NTFS error. Daarna startte mijn laptop opnieuw op, waarop aangegeven werd dat de harde schijf werd gescand en gerepareerd. Hierna kwam er een blauw scherm met het bericht dat het besturingssysteem beschadigd was. Ik klikte op de optie om de pc te herstellen naar een vorig punt waarop deze weer opnieuw opstartte. Het Acer scherm komt ervoor en het lichtje van de processor brandt voortdurend. Ik heb nu ruim zo'n 20 minuten gewacht (misschien te ongeduldig) maar het feit dat alles wat ik zie het Acer logootje is, baart mij zorgen. Enige tips of geruststellingen zijn welkom!!

Als je het al niet gedaan hebt : machine uitzetten, weer aanzetten en op F8 drukken. Starten in de veilige modus. Daarna herstel uitvoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan