Windows laat me geen 2e monitor aansluiten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

snipeurass

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2011
Zoals het in de titel staat.
Elke keer wanneer ik bij "Screen Resolution" in control panel klik op "Extend these displays" geef windows steeds aan: Your display settings could not be saved. Please try a different combination of display settings.

Mijn drivers zijn allemaal uptodate.

Mvg, Bas

Betreft dat een onboard vga of een externe kaart? In het eerste geval moet je misschien nog in het BIOS het tweede scherm toestaan.
Indien het een externe kaart betreft: kan de kaart twee schermen in de gewenste resolutie en herhaalfrekwentie aan?

Betreft dat een onboard vga of een externe kaart? In het eerste geval moet je misschien nog in het BIOS het tweede scherm toestaan.
Indien het een externe kaart betreft: kan de kaart twee schermen in de gewenste resolutie en herhaalfrekwentie aan?

Ik ben er vrij zeker van dat deze dat kan aangezien het een vrij nieuwe en goede is.
Ik heb een HD 6970, en een Asus Vh -series monitor.
Ik zal eens kijken of ik wat kan veranderen in mijn Bios.
Bedankt voor het reageren!

In de bios, indien er een onboard "kaart" opzit, kun je daar een voorkeur geven en de hoeveelheid geheugen toewijzen, maar die wordt automagisch uitgeschakeld als je er een PCI-e kaart inzet.

Op welke aansluitingen van die kaart zit wat?

In de bios, indien er een onboard "kaart" opzit, kun je daar een voorkeur geven en de hoeveelheid geheugen toewijzen, maar die wordt automagisch uitgeschakeld als je er een PCI-e kaart inzet.

Op welke aansluitingen van die kaart zit wat?

Mijn 22" TV zit op een Hdmi aansluiting en mijn main monitor, een Asus 24" monitor, is verbonden met DVI-D (Single-link)

En in CCC blijft de dvi monitor je hoofdmonitor als je de tv aansluit?
En je kloont gewoon?
Zet die "alle modi" weergeven aan, denk toch dat het even uitproberen wordt met die instellingen in CCC.
Ook bij "forceren" even kijken of er opties voor je zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan