Windows-licentie verloopt bijna

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0183

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2014
Beste,

Op 19 Februari 2015 zal mijn Windows-licentie verlopen. Ik heb echter geen idee wat er dan gebeurt. Kan ik mijn computer dan nog wel gebruiken? Wat zijn de gevolgen? Ik heb ook iets gehoord van een toolkit waarmee je gratis productcodes kan maken. Iemand hierover informatie?

Groet,

image.jpg

Laatst bewerkt:
Je windows versie verloopt toch niet? Screenshot van je melding?

Denk eerder dat je de activatie termijn bedoeld. Pas win 8 geinstalleerd?

De computer blijft bruikbaar. Je zal wel een zwarte achtergrond met melding krijgen en continu pop-ups dat u mogelijk slachtoffer bent van illegale software.
Naast de irritatie dat dit oplevert is de pc nog wel bruikbaar. Dus u hoeft u in ieder geval geen zorgen te maken dat u belangrijke mail o.i.d niet meer bijkunt :D

PS: desalniettemin is het toch verstandig uw windows 8 te activeren. Bijv met de volgende stappen

image.jpgAllereerst bedankt voor jullie antwoorden allemaal! Mastermindzh er staat niet fat ik illegale software heb en dat ik daar slachtoffer van ben. Ik heb van een vriend een Windows 8 dvd geleend. De licentiecode was al te vaak gebruikt dus werkte die bij mij niet meer. Omdat ik Windows moest activeren heb ik voor een halfjaar Windows licentie voor 8 pro gekocht. Deze verloopt helaas in begin februari. Ik ben bang dus dat ik er weer een moet kopen maar dan blijf ik doorgaan. Ik hoorde iets van Microsoft Toolkit dat het daarmee gratis kan. Lijkt me alleen wel ingewikkeld. Pcexpert, ik heb momenteel niet die melding als ik die ervoor heb maak ik direct een screenshot. In het Instellingen menu voor Activatie ziet het er zo uit. (Zie foto)

Groet,

Laatst bewerkt:
Het kan inderdaad met Microsoft Toolkit, echter is dit illegale software en daar mogen we je op helpmij niet mee helpen. :)

Windows 8 hoeft u overigens niet elk half jaar te kopen en kunt u gewoon aanschaffen voor 1 pc: http://www.microsoftstore.com/store...ncode=42-26339061-2&WT.mc_id=PLA_NL_GooglePLA

ps: ik deel overigens een studenten tarief link. Hij kan dus wat duurder uitvallen indien u geen student bent (of kent)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan