Windows Life Mail nog beveiligd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

huizemeul

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2013
Beste mensen, Ik heb een vraag over het programma Windows Life Mail. Microsoft is er op 10 januari mee gestopt !!
Je zou na deze datum er geen mail meer mee kunnen verzenden of ontvangen.
Volgens mij wil Microsoft de gebruikers dwingen het ingebouwde programma Mail te gebruiken.
Maar Mail is een stuk minder in mijn ogen. Life Mail werkt heel fijn voor mij.
Kan ik met Windows Life Mail gewoon nog door werken of is het nu gevaarlijk geworden.
Ik kan er gewoon nog mee versturen en ontvangen.
Graag een reactie.

Hartelijk dank voor het antwoord.
Klein vraagje nog.
Bij welk mail programma kan ik bewegende plaatjes mee sturen.
Bij Mail en Outlook gaat de beweging verloren.

Je hebt meerdere opties :

gebruik bijvoorbeeld Gmail of

idd. helaas, Microsoft heeft met het uitkomen van MS Office 2007, waarin Outlook is opgenomen, inderdaad besloten het mailprogramma als Worddocument te laten uitlezen. Heeft te maken met veiligheid. Dit geldt dus ook voor de echte vervanger van Outlook Express dat met de browser Internet Explorer werd geleverd: Windows Live Mail. Ook dit e-mailprogramma kan geen bewegende gifjes meer weergeven.

Er is echter wèl een mogelijkheid bewegende plaatjes uit te lezen: ga in MS Outlook 2007 of hoger, zodra het bericht is geopend, naar het tabblad "Start", vervolgens naar het 'blok' "Acties", klik dan op "Andere acties" en daarna in het pulldown menu op "Weergeven in browser". Het betreffende e-mailbericht wordt dan in html uitgelezen weergegeven in de browser en dan werken de plaatjes dus wel weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan