windows live afmelden niet voltooid

Status
Niet open voor verdere reacties.

wd1987

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2009
beste mede forumers

net 2 dagen een schone instalatie gedaan

ik gebruik meerdere msnen tegelijk voor mails

normaal als ik explorer dan afsloot kon ik een andere mail bekijken

dit doet hij niet meer
hij geeft dan aan
afmelden bij windows live niet voltooit

wat kan ik hieraan doen?

mvg

ik draai onder win7

als ik naar internetopties gaat zie ik nergens wat over cookies

windows live id?

draai al een paar jaar met meerdere msns maar nog nooit dit probleem gehad

mvg

een windows live account
of een windows live id ?

want als ik me afmeld staat er : windows live ID : en dan mijn mail

Ja dat is goed. Lees mijn link en er staat precies in hoe je dat kunt doen. Het is niet moeilijk. Schrijf op wat je doet en noteer alle wachtwoorden goed.

iets te snel gejuichd

een @passport.com aangemaakt
bij het afmelden bij de 1e account zoals voorheen naar het msn.nl scherm wat ik dan krijg
maar probeer ik nu weer te schakelen zit ik weer op het oude probleem : afmelden niet voltooid

snap er de balle niet van doe al jaren switchen

Wd1987 is nu heel blij. Dat is mooi. Zet je vraag als opgelost zodat anderen die dit opvragen en lezen die jou probleem hebben of krijgen hiermee hun voordeel kunnen doen. Bedankt voor de terug koppeling. Super. :thumb:

wat me nu opvalt
dat het bij 1 email adres lukt om af te melden
maar bij de rest niets :S

:evil: Oh dat is knap vervelend dus weer. Ik was te blij voor je zie ik :(
.
Oke ik probeer te helpen. Heb je een hotmail adres. Heb je er meerdere dan moet je die ook koppelen aan je live ID.

Dus, heb je hotmail al gekoppeld aan je windows live ID. Dat zou de oplossing kunnen zijn.

Vul dat in en gebruik je wachtwoord het zelfde als je wachtwoord voor je live ID.

Hoe doe ik dat. Lees hier eens en een kind kan alweer de was doen hoop ik dan. :rolleyes:
http://blogs.microsoft.nl/blogs/slimmerwerken/archive/2010/07/20/windows-live-id-koppelen.aspx

oke
dit heb ik nu gedaan

nu kan ik als ik in 1 email ben ingelogd via die email naar me andere
maar dit is niet wat ik wil

ik heb 4 msn poppetjes aanstaan
nog steeds als ik nu via msn naar mijn mail wilt gaan krijg ik weer de melding afmelden niet voltooid

Heb je de nieuwste versie van msn 2011. Daar zou het probleem kunnen liggen anders weet ik geen oplossing.

Heb je alle hotmails gekoppeld aan je live ID, dat is het enige wat ik me kan bedenken.

die heb ik gehad in het begin
gelijk eraf geknikkerd wat een drama was dat

ja dat koppelen begrijp ik nu dat is gelukt

maar ik wil gewoon vanuit me msn naar me me mail gaan en dan krijg ik van afmelden niet voltooid

Ja dat MSN is verschrikkelijk daar lees ik veel klachten over. Ik gebruik het zelf niet, maar kijk eens hier. Wellicht zit er iets voor je tussen. Nou als ik het zo snel lees zijn er nogal wat problemen. Leve MSN, dus niet.

http://www.goudgrijp.nl/problemen

helaas zit er niets bij

misschien msn totaal verwijderen

lukt dat met het proggie cc cleaner dat alles ervan verwijderd word?

welke msn is nu het fijns 8,5 of 9?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan