Windows Live Beta eraf gooien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Per ongeluk heb ik op Windows Live Beta gedrukt maar het program werkt nog niet optimaal. Zo werkt de link naar deze site bijvoorbeeld niet.

Ik wil het eraf gooien, maar hoe? Zag hieronder ook iemand staan, maar deze methode werkt bij mij niet.

Als je xp hebt dan stel ik voor om een systeemherstel te doen.
Start-programma-bureauaccesoires-systeemwerkset-systeemherstel.

Heb ik gedaan, maar dit helpt niet.

Als het goed is staat het gewoon bij config.scherm/software. Aanklikken en verwijderen.

Zo werkt de link naar deze site bijvoorbeeld niet.
Heb je wel gekeken of er ergens een blauw regeltje staat: Volledig bericht weergeven, of Inhoud bericht weergeven? Er zitten in Windows Live Mail een aantal veiligheidsvoorzienigen zoals deze twee.
Zodra je een keer gedrukt hebt op Afzender toestaan, of Toevoegen aan contatpersonen, worden voortaan e-mails van die afzender zonder beperkingen geopend.

Missschien is dat het probleem ik weet het niet, ze werken wel samen. Vind het vreemd dat ik het er niet meer af krijg.

Links boven staat onder je gebruikesnaam/oude hotmail emailadres: Afmelden.
Je Hotmailaccount stond ook niet in Software.
Bij MSN kun je misschien defenitief je Mailaccount stoppen, dat weet ik niet.

Edit: Rechtsboven!

Laatst bewerkt:
Ik zag dat jij hier iemand wel hebt kunnen helpen via Meer opties, maar ik zie dat blauwe kadertje niet waarover jij het hebt???

Dat was nog de Beta-versie. Gisteren zijn alle Beta's definitief geworden, dus de probeertijd is voorbij.
Voor Windows Live Mail gelden nu de voorwaarden zoals ze ook golden voor Hotmail.

Hmm that way, maar vreemd dat je dan niet meer kan kiezen, het wordt je nu de strot in gedrukt. Bovendien vind het flikkerende postvak niet om aan te zien en links zoals naar HELP MIJ werkt niet. Je moet steeds plakken en knippen!!!:evil:

Mmm...het enige wat je door de strot is geduwd is een nieuwe interface voor je al bestaande Hotmail-account.
Ik werk al een paar maanden met WLM en vind het een enorme verbetering vergeleken met het oude Hotmail.
En wat die "links' betreft, heb je mijn eerdere post goed begrepen.

Als laatste: in de toekomst zullen veel oude en nieuwe diensten verschijnen met de toevoeging "Live", diensten die nauw samen kunnen werken.

Laatst bewerkt:
Die heb ik gelezen ja, maar kan jij wel de link aantikken bij Help Mij? bij mij werkt ie niet.

Klopt je hebt gelijk, lezen is soms moeilijk........

Hé, da's sportief! :thumb:
Ga WML eerst eens proberen, er is veel in af te stellen. Ik moest er ook aan wennen, maar nu ben ik er erg tevreden over.

We gaan het proberen alleen jammer van die nerveuze cursor bij Postvak In. ........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan