windows live email vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Ik heb nu win 8 op mijn laptop met WLM maar kan ik deze verwijderen en er dan voor in de plaats gewoon Windows email installeren.
Ik wil van die Ski drive af ik verzend namelijk veel fotos
e de waele

Wat heeft het verzenden van foto's met Sky Drive te maken?
Daarnaast, als je veel foto's moet verzenden kun je ze beter op Sky Drive zetten en ze daar op laten halen.
Daar heb je 7 GB aan ruimte tot je beschikking en hoef je ze helemaal niet te mailen.

Laatst bewerkt:
met het oude systeem kan je meerdere fotos toch versturen nu is het niet eens mogenlijk 1 foto te verzenden met 8m picels
waardeloos programma daar wil ik van af kan dat
en terug weer mijn oude Win mail te gebruiken
e de waele

Dat je die foto niet kunt versturen zal weinig met je mail programma te maken hebben.
8m picels zegt me helemaal niets. Gebruik de juiste benaming om aan te geven hoe groot die foto is.
Als je een melding krijgt bij het verzenden van een mail met die foto, laat hier dan ook even weten wat die melding exact is.

De grote is 5.41 MB en de melding is dat het bericht te groot is voor de server dat is alles
e de waele

Ok, dan geeft de uitgaande (smtp) server dus die melding en staat dat los van je email programma.
Welke SMTP server gebruik je?
Daarnaast zou ik graag de exacte, letterlijke melding willen zien.

windows mail kun je via deze website nog downloaden.
Of het werkt weet ik niet het gaat maar tot windows 7 en windows 8 is geheel anders opgebouwd.
Wil je van windows live mail af installeer dan gmail of outlook.

en de groote van je foto die ke niet kunt versturen is normaal.
Maak de foto's kleiner dan kun je ze verzenden.
Wil je ze niet verkleinen gebruik dan we transfer daar kun je tot 2 GB verzenden.

Als de mailbox van de ontvanger vol is krijg je ook een dergelijke melding en heeft een ander email programma geen enkele zin.
Vandaar dat ik vroeg om de exacte melding.

Ik heb nu weer een foto proberen te verzenden maar hij verdeeld deze in 29 delen
deze komen allemaal binnen en dan klik ik op weergevenen dan zie ik wel de foto maar dat is toch niet de bedoeling
Ook blijft hij gewoon door gaan met versturen en geeft dan geen foutmelding meer en blijft hij gewoon tollen
de fout melding krijg ik alleen als ik de eerste keer opstart
inkomende imail =pop 3
ink imail =pop.kpnmail.nl
uitg imail (smtp ) = mail.kpnmil.nl
verder zie ik niets
e de waele

@edmoor TS wil van het programma af.
Dus de oplossing voor wlm is dan niet relevant.
Dat de ontvanger zijn mailbox vol zit is ook niet van belang.

Maar dat is mijn mening.

Dat de ontvanger zijn mailbox vol zit is ook niet van belang.

Oh???
Als jij een volle ontvanger mailbox kunt omzeilen door een andere email client in te zetten ben ik erg benieuwd.

Laatst bewerkt:
Wie helpt mij van het programma WLM af wat een hopelooze rotzooi Iedereen krijgt nu 25 imails tegelijk binnen
Ik wil zo vlug mogenlijk van de zooi af
wie helpt mij dit te realizeren
ede waele

in windows live mail gewoon het account verwijderen dan werkt dat niet meer.
windows mail is niet meer beschikbaar ook niet voor windows 8.
waarom ga je niet over op gmail?

G.mail is mij totaal niet bekent is dit ongeveer het zelfde als wm Ik heb geen ervaring om zo een account in te stellen
Kan ik ergens op het net iets vinden hoe ik dit kan instellen op mijn laptop ??
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan