windows live essentials 2011 doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emily14

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik wilde net de nieuwste versie installeren van Windows live messenger,
installatie verloopt helemaal goed,
maar als ik dan msn wil opstarten krijg ik dit:

"C:\Program Files\Windows Live\Messenger/msnmsgr.exe

De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is.
Raadplaag het gebeurtenislogboek Toepassing voor meer informatie."

Ik heb dus geen idee wat ik moet doen, iemand die mij kan helpen?

Als ik het zo lees zeg ik met enige twijfel dat het naast elkaar draaien van twee versies niet goed gaat.
Verwijder eerst eens alles wat je van Windows Live hebt, dus ook 2010 producten en Messengers en verwijder ook de 2011 versie. Start hierna opnieuw op en download en installeer WLE 2011 opnieuw.

Ik neem aan dat je hem hier vandaan hebt gehaald?

http://explore.live.com/windows-live-essentials?os=other

hij heeft het trouwens 1x gedaan, een paar maanden geleden. toen had ik hem weer verwijdert omdat ik hem irritant vond. Toen ik hem een paar maanden later weer wilde installeren bleef hij dus die foutmelding aangeven. na die ene keer dat hij het gedaan heeft, heeft hij het nooit meer gedaan.

En oke zal ik doen. En ja, ik heb hem idd van die site vandaan

oke ik heb hem net weer opnieuw geinstalleerd, maar hij geeft nog steeds dezelfde foutmelding aan..

heel vreemd want windows live mesh bijvoorbeeld doet het wel

nee alleen dit:

''C:\Program Files\Windows Live\Messenger/msnmsgr.exe

De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is.
Raadplaag het gebeurtenislogboek Toepassing voor meer informatie."

Nou, ik heb mijn best gedaan maar kan het niet vinden.
Wat je kan doen eventueel is een systeem herstel naar de situatie toen het nog wel goed was.
Heb je eerst echt alles verwijderd? Dus ook eventuele oudere versies?

als het goed iswel,

maar.. het is al een paar maanden geleden, dat hij het wel deed.. en zover kan ik geen systeemherstel doen

Misschien een domme vraag maar hoe heb je hem verwijderd, ik probeer even mee te denken met je.

Via, configuratiescherm>programma's>programma's verwijderen. en daarna heb ik alles van live essentials verwijdert.

ja die oudere versie doet het wel,
alleen die allernieuwste dus op de 1 of andere manier niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan