Windows live Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

djdrosten

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2003
Berichten
7
Heb voor mijn vrouw een kleine asus 4 gb pc gekocht tot voor kort kon ze haar hotmail goed lezen in firefox mozila 2.0.
Sinds enkele weken is dit niet meer mogelijk en het lukt mij niet om te upgraden naar 3 of 3.5.
Zoeken naar updates in de menu balk is niet geactiveerd (licht grijs)
Als ik het programma via de site download krijg ik het bestand als een tar ....? bestand en kan dit niet openen wie kan mij helpen.
Heb totaal geen ervaring met linux en firefox
 
Graag meer informatie, dit is te summier om er uberhaupt een pakkend antwoord erop te kunnen geven! :)
 
De webbrouwser is Firefox mozilla 2.0 en daar werkt sinds kort de hotmail of windows live pagina niet meer, alle andere webpagina's werken perfect en snel.
Eerst dacht ik dat het kwam omdat het een gratis hotmail account was maar mijn eigen betaalde hotmail werkt nu ook niet meer op deze pc.
F9 gebruikt en alles er op nieuw op laten zetten maar werkt ook niet.
Als ik via het menu van firefox wil laten zoeken naar update's is deze licht grijs en is dus niet aan te klikken. Als ik firefox 3.5 download dan staat hij wel bij mijn downloads maar uitpakken doet ie niet.Hoe pak je zo iets uit binnen linux .
Hoop nl. dat het met een latere versie van firefox mozilla opgelost is. dis zie je na lang wachen

De verbinding werd geherinitialiseerd













De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.








* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
 
Laatst bewerkt:
Als eerste wil ik wel eens weten welke versie (distributie) er op die PC geinstalleerd staat, en ten tweede .. Wat heb je gedownload. Binnen Linux kun je namelijk z.g.n. 'bronpakketten' downloaden en of de binaries ;)

Overigens Hotmail werkt hier nog gewoon in combinatie met Firefox ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan