windows live mail 2011,zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit40

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2001
Berichten
68
hallo allemaal
het volgende gebeurt er als ik windows live mail 2011 opstart en dat is dat alleen de balk boven in het scherm verschijnt en verder alles zwart,als ik links in het zwarte gedeelte klik,waar dus de mappen staan,komt de inhoud wel te staan,maar kan verder niets openen en lezen,heb meerdere keren verwijderd en geínstalleerd maar het probleem blijft,doe ik wlm 2009 installeren dan start die wel op,maar als ik de mail wil lezen,staat de tekst niet in het scherm,
ook wlm2012 geínstalleerd,maar kwam niet verder dan 1 zwart groot beginschermen en wil ik die afsluiten krijg ik een zwart klein scherm,en kan wlm 2012 daardoor niet stoppen.dus 2012 weer verwijderd
ook als ik skype open,is het inlogscherm zwart,iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn en hoe dit op te lossen.
ook alle update's voor windows 7 zijn gedownload en geïnstalleerd.
alvast bedankt
 
Plaats eens een screenshot alsjeblieft, dat geeft mij wat inzicht in de situatie.
 
screenshot skype.JPG

hoop dat er iemand weet wat het probleem kan zijn en de oplossing weet
 
Krijg het idee dat er een of ander extern programma ('thema') in Windows is geïnstalleerd (zie de verkleining van de icoontjes aan de linkerkant op de taakbalk).
Denk bijv. aan RocketDock of zoiets.

Indien ja, deïnstalleer die en kijk of het probleem ermee verholpen is.

Tijs.
 
icoontjes die er staan,zijn van windows verkenner,thunderbird mail,irfanview,mediaplayer,google en adobe reader,maar zijn al die tijd al geïnstalleerd en gestaan en nooit problemen opgeleverd.
thx voor je reactie Tijs
 
Laatst bewerkt:
heb gebruik gemaakt van het systeemoplossings programma van windows 7 en alles werkt weer
 
Dat zou inderdaad mijn advies geweest zijn, had ik het topic niet over het hoofd gezien.. Excuus daarvoor.

@Dnties: kleine iconen is gewoon standaardinstelling in Windows 7, dat heb ik ook (gecombineerde knoppen met kleine pictogrammen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan