Windows Live Mail agenda synchroniseren met HTC Desire

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElsyV

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Als ik een agenda wil synchroniseren met mijn HTC Desire dan kan ik alleen kiezen voor "Windows Agenda - Calendar".
Ik heb een Vista pc en gebruik Window Live Mail.

Weet iemand hoe ik de agenda van Windows Live Mail kan selecteren om te synchroniseren?

windows live agenda synchroniseren

ik heb een zelfde soort vraag en kan nergens het antwoord vinden. Sinds vorige week gebruik ik naast mijn Outlook 2007 het Windows Live en ben nu van plan alles via Live te gaan doen. Maar dan moet mijn HTC Cruise wel automatisch synchroniseren met de desktop als hij verbonden is. Met Outlook is dat geen probleem maar ik heb nog niet uitgevonden hoe ik dat moet doen met Windows Live Agenda en Contactpersonen.
PS. Ik wil persé synchroniseren via de desktop en geen internet via de telefoon gebruiken.

Niemand een tip?

Laatst bewerkt:
@memvd
Volgens mij is het niet mogelijk anders had ik al lang een antwoord gehad.

Ik heb nu de agenda van Google in gebruik en deze synchroniseert perfect.
Wel via internet maar met mijn telefoon (htc desire) kan ik via een thuisnetwerk contact maken en kost het me niets.

Hopelijk is er nog iemand die weet of het wel mogelijk is.

agenda via Google

Hoi,
ik heb nog niet naar de mogelijkheden van de Google agenda gekeken maar begrijp ik dat die ook een outlook uitstraling heeft? En je kunt dus items over en weer (dus in de desktop of in de telefoon) invoeren en dat wordt dan gesynchroniseerd?

groeten,
Marc

Ja, als ik iets in mijn telefoon toevoeg en log dan in bij Google dan is het daar ook te zien.

Als ik via Google agenda iets invoer dan wordt dit direct in mijn telefoon aangepast.

Ook krijg ik een pop-up op mijn telefoon wanneer ik een herinnering heb ingesteld van bv. 1 uur.

In mijn telefoon moet ik wel de juiste keuzes maken voor welke agenda ik kies.
agenda -> menu -> meer -> agenda's -> aanvinken welke agenda's je wilt zien op je telefoon.
Je kunt binnen Google nl. meerdere agenda's aanmaken.

Je telefoon moet in eerste instantie verbonden zijn met je pc. Synchronisatie programma van je mobiel. Om eerlijk te zijn weet ik niet eens meer hoe ik het allemaal gedaan heb. Als het je echt niet lukt kan ik dit wel weer uitzoeken.

Hopelijk lukt het, succes :thumb:

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Een HTC Desire aangeschaft en het synchroniseren met je Windows Live account lukt niet. Bij mij blijft hij hangen op het moment dat de account op de telefoon aangemaakt moet worden. Dit is de laatste stap.
Ik heb contact gehad met HTC en het probleem voorgelegd. Zij hebben de situatie nagespeeld en kregen het ook niet voor elkaar. Ze wisten me ook nog eens te vertellen dat er geen update gepland staat om dit probleem op te lossen !!

Na heel lang zoeken heb in de volgende pagina gevonden, hieraan staan bekende problemen vermeld met Windows Live Sync.
http://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=e123b840-e6ee-41e7-a302-049da52bf0d5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan