Windows Live Mail als standaard mailprogramma binnen Win7 instellen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stonebridge

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2004
Berichten
21
Telkens als ik poog (via Start -> Standaardprogramma's -> Programmatoegang en standaardprogramma's instellen -> Aangepast) Windows Live Mail als standaard email-programma te selecteren lijkt dat in dit menuutje te lukken. Als ik daarna echter b.v. via Word 2007 probeer een bestand via mail te gaan verzenden krijg ik de volgende foutmelding: - Aanmelden is mislukt. U moet zich aanmelden bij Microsoft Exchange als u toegang wilt krijgen tot uw adresboek. Foutcode "onbekende fout" -. Als ik hierna weer terugkeer naar het menu standaardprogramma's instellen staat dan ineens weer "het huidige email-programma gebruiken" aangevinkt. Ik begrijp er niets van, en zoeken op de hulpsite van microsoft support naar dit probleem leidt ook tot niets. Op mijn PC heb ik trouwens geen ander mailprogramma geïnstalleerd (gehad), laat staan dat Exchange erop voorkomt :confused:. Ik kom er dus niet uit, iemand enig idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan