Windows live mail downgraden

• Onderwerp starter Onderwerp starter yacer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yacer

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Hallo allemaal,
ik heb zo net ff geprobeerd windows live mail 2011 te installeren, want ik haat de 2012 versie :) . Maar toen stond er dat er een nieuwere versie op de pc staat. Dus ik de 2012 versie verwijderen en opnieuw proberen te installeren van de 2011 versie. Nu krijg ik alweer hetzelfde verhaaltje! weet iemand hoe dit op te lossen is? BEDANKT
:|

Listig he. Ja update blokkeren kan.

Je kunt ook eerst proberen om die rotz@k (sorry) eraf te gooien. Windows live mail is een onderdeel van windows live essentials, maar je kunt per onderdeel verwijderen.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-live/essentials-uninstall-ui

Vervolgens proberen om deze handmatig te doen. Weet niet of het lukt heb hier geen ervaring mee, maar ja wat heb je te verliezen. Klik

Ben eens benieuwd. Succes ermee.

Laatst bewerkt:
Verwijder je eigenlijk alleen Windows Live Mail 2011 of het gehele Live Essentials 2011 pakket?

Probeer gewoon alleen die WLM te verwijderen, Messenger kan nog altijd. Goed bezig. En dan zien we verder.

oke dat heb ik gedaan, en ik heb de oudere versie geinstalleerd. het werkt wel, maar hij gaat nu zeuren over een of andere RSS-feeds??

Rss feeds kan interessant zijn als je op de hoogte gehouden wilt worden van bepaalde interessante dingetjes. Ik hoef ze niet.

Maar voor de rest werkt nu alles. Hier wat info voor wat het waard is. Klik

nou bedankt voor alee mogelijke reacties & sorry dat ik zo laat reageer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan