Windows Live Mail kan bericht niet weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

D@nny

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
897
Hoi,

Bij mijn schoonouders op de laptop draait Win7 en live mail 11.
Soms doet deze laatste soms raar en zijn plots een aantal mails niet te lezen of te verwijderen terwijl de inhoud niet meer zichtbaar is. Dan krijgen ze melding in de trend van: "kan bericht niet weergeven" of "kan bericht niet verwijderen"

De inhoud van deze berichten kan dan op geen enkele manier worden tevoorschijn getoverd terwijl het bv de dag ervoor wel leesbaar was.

Het volgende heb ik reeds geprobeerd:
* systeemherstel
* account volledig verwijderd en opnieuw ingesteld
* WLM, live essentials zichzelf laten herstellen

Dit alles zonder resultaat, probeem sleept al lang aan en hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor.

Alvast erg bedankt,
D@nny
 
:confused: Ik ben bij KPN-Interactieve systeem en heb ik binnen en achter mekaar paar keer berichtje's gekregen dat ik overal mijn wachtwoorden veranderen moet ...:(
heb ik die wel gedaan en strakjes krijg ik van KPN bevestiging over, maar intussen heb ik alle mijn wachtwoorden ook bij Hotmail en MSN verandert ....:D en nu doet alles naar behoren hoop ik dat die ook blijf zo ..:(
------------
P.S. Met binnenkomende berichtje's en weergave's ( bijlage's ook ) is nu overal ook alles in orde ..:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Heb iets soortgelijks....kan een enkel bericht niet openen. Krijg vervolgens de melding "Kan geen verbinding maken met Windows live Mail".

:(
 
@ROYONIX: [Ik ga er hier vanuit dat er POP3/SMTP mail is ingesteld in Live Mail, dus niet IMAP.] Misschien had je beter de vraag goed gelezen: De mailtjes zijn blijkbaar al binnengehaald en dan (bijv. een dag later) niet meer te lezen. De stap van aanmelding bij de mail-server is dus al geweest: De mailtjes zijn effectief gedownload.

Het is dus (wat mij betreft) echt een probleem in Live Mail en niet een probleem met de e-mail wachtwoorden. Daar kan ik overigens niet mee helpen, want ik gebruik geen Live Mail, dus hopelijk reageren anderen nog met tips.

Tijs.
 
@ROYONIX: [Ik ga er hier vanuit dat er POP3/SMTP mail is ingesteld in Live Mail, dus niet IMAP.] Misschien had je beter de vraag goed gelezen: De mailtjes zijn blijkbaar al binnengehaald en dan (bijv. een dag later) niet meer te lezen. De stap van aanmelding bij de mail-server is dus al geweest: De mailtjes zijn effectief gedownload.

Het is dus (wat mij betreft) echt een probleem in Live Mail en niet een probleem met de e-mail wachtwoorden. Daar kan ik overigens niet mee helpen, want ik gebruik geen Live Mail, dus hopelijk reageren anderen nog met tips.

Tijs.

Inderdaad Tijs, bedankt voor de aanvulling, verduidelijking van mijn vraag.

Groeten,
D@nny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan