Windows Live Mail Mysterie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tealfox

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2007
Hallo iedereen,

Ik heb hier een vraagje en misschien weten jullie er antwoord op:

Ik heb een Hotmail account. Ik gebruik windows live mail als software programma, en ik wil dat als er een mailtje van bijvoorbeeld Youtube binnenkomt, dat deze automatisch in het mapje "youtube" verschijnt, zodat ik deze mailtjes kan scheiden van de rest van mijn mail.

Ik heb al wat lopen zoeken voor de optie maar ik zie hem nergens. een tijdje geleden vertelde me iemand hoe het moest maar kon ik dat hele knopje niet eens vinden.

In iedergeval bedankt!
Tealfox

Onder je Postvak In een mapje maken ( door met rechts te klikken op Postvak In en daar te kiezen voor nieuwe map) met de naam Youtube en met berichtregels ervoor zorgen dat alle mail afkomstig vanaf een bepaald adres naar die map verplaatst wordt !

Hier kan je zien hoe berichtregels werken alleen dien je dan een adres op te geven waarvan de mail komt en verplaatst moet worden naar een map.

http://www.pcleek.com/E-mail/Windows-Mail/Berichten-van-een-account-in-een-afzonderlijke-map.html

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt! het is gelukt.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee weet ik, maar het klinkt aantrekkelijker als "Windows Live Mail Probleem". word mijn topic eerder bekeken :D

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan