windows live mail offline/online

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannemie

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Hallo,

Deze morgen klikte ik per ongeluk op offline geklikt, wereldbol icoontje rechts boven.
Als ik nu mijn mails wil nakijken, krijg ik de vraag "Online werken?". Dat vraagt hij 3X. Als dat venstertje er staat, zie ik rechtsonder de wereldbol als online.
3 keer dus.
Ik heb derseffe wel 2 mails ontvangen maar ik blijf die melding krijgen.
Ik ben gaan zoeken en las ergens dat je explorer of firefox moet openen, naar bestand moet gaan en offline moet uitvinken.
Flink als ik ben, heb ik dat gedaan. Ik heb daarna zelfs de pc terug opgestart.
Er is echter niets veranderd.
Weet iemand raad?
Traag typen hé, ik heb nogal tijd nodig eer ik het begrijp ;)

Dank jullie wel,
Jannemie

Dus dit heb je gedaan.
Open Internet Explorer, dan menu Bestand, vinkje weg bij Offline werken.
als je de menubalk niet ziet, dan de linker Alt-toets indrukken.

ja dat deed ik zoals ik ergens las. Dat verhielp niets.
Ik heb het dan aangevinkt en uitgevinkt
Daarna de pc terug opgestart. Het bleef gelijk het was.
Als ik de mail wil inhalen krijg ik nog steeds dat venstertje met de vraag of ik online wil gaan werken.

Ik werk met firefox

Dit krijg ik als ik probeer te verzenden:

foutmelding.jpg

Laatst bewerkt:
Heb je berichten in je postvak uit staan. Probeer die eens te verwijderen. Dit verwijderen moet soms offline gebeuren. Vergeet dan niet online te gaan weer he.

Zijn of is er een bepaald mailadres niet goed, bijvoorbeeld een emailadres met een " é " ipv " e ".

Kun je eens proberen via webmail van telenet. Werkt dat wel. Klikje

Het kan ook zijn dat er iets niet goed is met je poort. Maar dat zien we wel....

Laatst bewerkt door een moderator:
wat lief dat je me zo helpt.
Ik heb ondertussen ipv firefox internet explorer geopend. Daar bij bestand, offline werken uit gevinkt en het lijkt weer te werken.
Ik ga nog even wachten met "opgelost" te sturen.

Dank je wel toch al.

Lief he, Ik denk dat dit goed is wat je nu doet. Want Internet Explorer werkt goed samen met Windows producten.

En het voordeel van Webmail is dat je over de hele wereld (als je op vakantie bent in het buitenland) bij je mail kunt. Met je inlognaam en wachtwoord uiteraard.

Hier de uitleg. Klikje En ja wacht nog even met opgelost. Groeten Manamana. ;)

Het werkt!
Dit is opgelost. Ging nog vrij vlot naar mijn doen. :d

Dank u wel. Tot de volgende keer!

Oha, oke Jannemie is nu heel blij. Kan weer werken en haar ding doen. Ik deed het graag en tot de volgende kaar maar weer. Groeten van Manamana. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan