Windows Live Mail operationeel!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Afgelopen week is dan eindelijk Windows Live Mail operationeel geworden. Je ziet hier en daar nog wel beta staan maar de versie is nu volledig. Omdat ik het in het begin niet zo fijn vond wilde ik terug gaan naar de klassieke versie. Dit is NIET meer mogelijklijk volgens MSN. Ik kreeg van hen hierover een bericht met de volgende voordelen:

De voordelen van Windows Live Mail op een rijtje:

. Je behoudt gewoon je oude vertrouwde e-mailadres van Hotmail
. 2 GB opslagruimte (2 GB = 2.000.000.000 bytes)

. Lees je berichten zonder je Postvak In te verlaten (zoals in Microsoft Outlook)
. Doorzoek je e-mail met de zoekfunctie
. Versleep je berichten naar mappen en gebruik de rechtermuisknop om snel je berichten en mappen te bewerken
. Pas het uiterlijk van Windows Live Mail aan met de kleur van jou keuze
. Je kunt je Microsoft Outlook-contactpersonen eenvoudig importeren
. Met een klik beheer je ongewenste berichten en scam-e-mails.

Als je vind dat Windows Live Mail te langzaam is of niet overzichtelijk genoeg kun je er ook voor kiezen om de Light versie te gebruiken.

Dit doe je op de volgende manier:

- In Live Mail klik je op opties rechts bovenin het scherm en dan klik je vervolgens op Meer Opties.
- Klik op "Kies tussen de light-versie en de volledige versie van Windows Live Mail".
- Selecteer nu het rondje voor "Gebruik altijd de light-versie. Deze versie heeft geen leesvenster maar werkt goed bij een langzame internetverbinding" en klik op Opslaan.

Veel plezier!! :)

Ja, je kan nu ook een @live.nl emailadres registreren.
@hotmail.com adressen blijven gewoon bestaan.

Zie ook hiermijn berichtje, daar vind je ook de link waar je een @live.nl adres kan registreren.
Dat wordt dus de nieuwe @hotmail.com
En omdat je pas kort kan registreren, zijn er nog veel adressen vrij.

En kan je niet instellen bij Opties dat je terug wilt naar de klassieke Hotmail-versie?

Nee dat is volgens een zegsman van MSN niet meer mogelijk. Helaas, maar ik moet zeggen na wennen is het kennen....

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan