Windows live mail wil geen bericht openen, totdat ik windows live mail afsluite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dionysis

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Berichten
7
Goedeavond,

Ik ben Bastiaan, nieuw op dit forum.
ik lees regelmatig dit soort forums voor antwoorden op mijn problemen.
maar helaas heb ik op dit probleem nog geen passende oplossing, ik hoop dat een van jullie hier mij hierbij zou kunnen helpen
het gaat om het volgende:
Ik heb een computer met Windows 7, en daarop geinstalleerd: Windows live mail.

het probleem is, dat ik geen bericht meer kan openen, of beantwoorden. als ik erop druk opent hij hem gewoon niet.

als ik windows live mail dan afsluit, komen alle vensters van nieuwe berichten voor die ik heb aangeklikt. maargoed dit moet toch echt wel weer normaal kunnen :/

Ik heb een vermoeden dat het aan de windows updates ligt, omdat ik systeemherstel heb gedaan naar 6 dagen terug, dan doet hij het wel goed. maar dan zou betekenen dat ik elke keer handmatig moet aanklikken welke windows updates ik wil hebben, ook weet ik niet de exacte update die het veroorzaakt.

Ik heb backup + herinstallatie van windows live mail geprobeerd werkt niet.
ik heb dus systeemherstel gedaan, werkt wel (totdat ik windows updates doe)

er moet hier toch een oplossing voor zijn :/ ik heb meerdere gehoord die het zelfde probleem hebben.

Ik hoop dat een van jullie mij hiermee kan helpen, ik zou het zeer op prijs stellen!!!

M.v.g

Bastiaan Schonewille.
 
bedankt voor de snelle reactie, maar helaas niet mijn probleem :(
het probleem is echt alleen een nieuw bericht, en beantwoorden. als ik 5x op nieuw bericht klik. opent hij ze niet.
sluit ik windows live mail af, dan openen de 5 vensters van nieuw bericht pas
 
Dus als ik goed begrijp heb je nu Internet Explorer 9 staan. En het werkt nog niet.
 
Correct...
Het is echt een lastig probleem, waar nog geen passende oplossing voor is, ben ik bang.
heb ook de hele windows live mail site doorgelopen, en die oplossingen werken simpel weg gewoon niet.
en het komt na een windows update, zo ver ben ik in iedergeval..
maar goed, welke is ook nog wel uit te vinden, maar om dan uit te zoeken waarom! dat is een hele klus, en je kan die windows update dan uiteindelijk wel verwijderen neem ik aan. maar dat is dan een dekmiddel, geen oplossing.
 
bedankt voor de reactie's maar er is nog geen oplossing voor, het logboek is opgestuurd naar Microsoft. en die is er nu mee bezig, het komt dus door een Windows Update
 
Hallo Dionysis,

Ik heb sinds en aantal dagen exact het zelfde probleem. Weet jij al welke Windows update de boosdoener is?
 
Defect Windows Live Mail

veldzicht

Hallo Dionysis,

Ook ik heb gedurende enkele weken dit probleem.Heb register geschoond,Live Mail opnieuw geïnstalleerd en tenslotte eergisteren met mijn Windows7 naar een herstelpunt van rond half december terug gegaan. Dit laatste werkte, 2 dagen! Tot vanmorgen, alles is weer als vanouds, dus weer geen nieuwe mails kunnen openen etc.
Ik ben nieuwsgierig naar de oplossing die jij hopelijk krijgt.
 
Zelfde probleem en op zoek naar dezelfde oplossing ... live mail er afgooien en terug installeren heeft ook niets opgebracht :( .. desperate want het is niet werkbaar op deze manier. bedankt voor hulp.
 
Life mail

Goedeavond,

Ik ben Bastiaan, nieuw op dit forum.
ik lees regelmatig dit soort forums voor antwoorden op mijn problemen.
maar helaas heb ik op dit probleem nog geen passende oplossing, ik hoop dat een van jullie hier mij hierbij zou kunnen helpen
het gaat om het volgende:
Ik heb een computer met Windows 7, en daarop geinstalleerd: Windows live mail.

het probleem is, dat ik geen bericht meer kan openen, of beantwoorden. als ik erop druk opent hij hem gewoon niet.

als ik windows live mail dan afsluit, komen alle vensters van nieuwe berichten voor die ik heb aangeklikt. maargoed dit moet toch echt wel weer normaal kunnen :/

Ik heb een vermoeden dat het aan de windows updates ligt, omdat ik systeemherstel heb gedaan naar 6 dagen terug, dan doet hij het wel goed. maar dan zou betekenen dat ik elke keer handmatig moet aanklikken welke windows updates ik wil hebben, ook weet ik niet de exacte update die het veroorzaakt.

Ik heb backup + herinstallatie van windows live mail geprobeerd werkt niet.
ik heb dus systeemherstel gedaan, werkt wel (totdat ik windows updates doe)

er moet hier toch een oplossing voor zijn :/ ik heb meerdere gehoord die het zelfde probleem hebben.

Ik hoop dat een van jullie mij hiermee kan helpen, ik zou het zeer op prijs stellen!!!

M.v.g

Bastiaan Schonewille.
 
Goede avond Bastiaan,

Ik heb identiek zelfde probleem in LIfe mail : ook sedert ongeveer half december 2011. Hebt U ondertussen reeds een oplossing ???
thank voor return
 
Life mail - nieuw bericht

Goede avond

Ik ben nieuw op dit forum : ik zie dat collega's forumsprekers ook het zelfde probleem
hebben met life mail: geen bericht kunnen beantwoorden en ook geen nieuw
bericht kunnen aanmaken.

Heeft reeds iemand een oplossing voor dit probleem gevonden ??

dank voor uw reacties !

namnam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan