007jamesbond
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2007
- Berichten
- 426
Ik heb een probleem met mijn Windows Live Mail. Als ik via mijn Windows Live Messenger naar mijn posvak in wil krijg ik devolgende mededeling:
(https://login.live.com/ppsecure/sha1auth.srf?lc=1043)
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Klik op Extra, en klik vervolgens op "Verbindingsproblemen controleren..." om te proberen om problemen met de netwerkverbinding op te lossen.
Maar als ik naar http://nl.msn.com/ ga dan lukt het me wel om naar mijn postvak in te gaan (http://by126w.bay126.mail.live.com/mail/mail.aspx?= ). Hoe kan ik dit weer herstellen of mijn goede adres weer in Windows Live Mail zetten zodat ie wel weer naar mijn postvak in gaat?
(https://login.live.com/ppsecure/sha1auth.srf?lc=1043)
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Klik op Extra, en klik vervolgens op "Verbindingsproblemen controleren..." om te proberen om problemen met de netwerkverbinding op te lossen.
Maar als ik naar http://nl.msn.com/ ga dan lukt het me wel om naar mijn postvak in te gaan (http://by126w.bay126.mail.live.com/mail/mail.aspx?= ). Hoe kan ik dit weer herstellen of mijn goede adres weer in Windows Live Mail zetten zodat ie wel weer naar mijn postvak in gaat?