Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djjobbie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Hallo allemaal,

Ik heb gister een bijlage geopend vanuit de mail, en toen zonder er bij na te denken er 4 uur aangewerkt. Vervolgens sla ik het bestand op sluit het programma af en ga even gamen. Toen ik het weer wilde uitprinten kon ik het nergens vinden het staat waarschijnlijk in de Temp map van Windows live mail maar waar is dat? Ik heb egt overal gezocht

Please Iemand anders moet ik helemaal opnieuws beginnen

Job

Ps. Ik gebruik Windows Vista

Open de mail nog een keer, open de bijlage nog een keer, sla hem op als en kijk waar Vista hem neer zet en welke naam hij hem geeft. Niet op opslaan klikken natuurlijk maar alleen kijken hoe en waar...Goeie kans dat je hem terugvind

Druk op de Windowstoets+f, tik de naam van het bestand in het zoekvak.

Als ik op opslaan als druk dan pakt ie gewoon de standaarde map documenten en daar staat ie toch echt niet. Als ik het bestand zoek dan vindt hij 'm ook niet iemand enig ander idee?

mijn zusje heeft hier ook last van gehad.

Je moet als je een bijlage openend en wil veranderen moet je ALTIJD Opslaan als.. doen. Dan weet je zeker dat het goed komt.

Suc6 nog met zoeken!!

normaal komt het bestand dan inderdaad in documenten terecht maar anders kan het wel eens goed zijn dat het in de windows temp-map (verborgen map)staat. Waar exact is natuurlijk de vraag

Probeer eens bij start -> zoekopdracht temp en %temp% te typen (dus de laatste INCLUSIEF de %). Dan krijg je twee mappen met tijdelijke bestanden (temp en %temp% zijn verschillende mappen, al geeft de zoekopdracht allebei gewoon temp, het is een andere inhoud ;) ).
Bij slaat vista meestal in een van bovenstaande opties zijn tijdelijke internet bestanden op. Zorg er iig voor dat je NIET je geschiedenis wist, of een opruimprogramma gebruikt (Ccleaner, of die van vista zelf). Dan ben je namelijk het geheid kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan