Windows live mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wlankhorst

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Ik heb al v an alles geprobeerd om wildows live mail te openen. Het start op maar komt dan niet verder dan een onvolledige opening. Dat krijg ik dan alleen weg met opnieuw opstarten. Maar dan heb ik nog geen Live mail en ik mis ook GMail.

Ik heb ook inmiddels wat slechte ervaringen met live mail. Ben daarom overgestapt naar Thunderbird. kan ik u aanraden.

Ik weet niet of het een oplossing is, maar ik wet wel dat als u Thunderbird installeert deze automatisch gaat kijken wat er van andere mailpakketten te importeren valt. Misschien dat het lukt.

U zou eerst dit progje kunnen proberen om daarmee een backup van de mail te maken: http://www.mailstore.com/en/mailstore-home.aspx
Ik zie er geen live mail tussen staan, maar wel de voorloper. wellicht dat het ook voor live mail werkt. Het werkt in ieder geval voor Gmail (volgens de beschrijving).
Wellicht dat het resultaat daarvan dan weer in Thunderbird geimporteerd kan worden.

Mocht het een softwarefout in Windows zijn die dit veroorzaakt, dan zou u ook kunnen overwegen naar een herstelpunt terug te gaan. Wellicht dat het dan ineens wel werkt.
Als het weer werkt raad ik u aan periodiek een backup te maken (welk mailsysteem u ook gebruikt) want dit soort problemen kan altijd optreden en dan is het hebben van een backup een hele uitkomst.

Ik heb het gedownload, maar alleen hotmail kwam er in, zelfs casema.nl doet het niet. Ik werk allang met de automatsche back-up van Windows, die maakt iedere Woensdag een nieuwe back-up.

Alleen doet windows live mail het niet.Ik heb al een nieuw wachtwoord aangemaakt voor mijn Microsoft Account maar het helpt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan