Windows live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVANDEVORST

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Is het mogelijk om in windows live mail inzage in e-mail berichten ontoegankelijk te maken voor derden?
En zo ja hoe en op welke wijze is dit te bereiken?
Dank alvast voor enige suggestie in deze.

Ik beheer mijn windows mail ( behalve standaard mail omdat gezamenlijk is ! :D ) via POP Peeper, daar kan ik ook een wachtwoord instellen zodat alleen maar ik ook post kan lezen :D

ScreenShot030.jpg ScreenShot031.jpg
2ilmo02.jpg

P.S. Via POP Peeper je kan ook ( ALS je dat zelf wil ! ) jouw standaard mail systeem onzichtbaar maken en alles via dus POP Peeper beheren antwoorden / bijlage enz..enz.en nog veel meer net zoals met jouw normale standaard mail het is echter geen verschil en je kan misschien nog meer dan je wist ...

Laatst bewerkt:
Uitloggen... als je klaar bent (en zorg dat wachtwoord onthouden niet aan staat)......

Ik snap dit, maar e.e.a. houdt hierdoor toch niet in dat iemand anders dan ikzelf de bestaande e-mail berichten niet kan inzien als hij/zij naar windows live mail gaat.
Natuurlijk hij/zij kan verder geen gebruik maken van mijn e-mail omdat hij/zij het wachtwoord niet kent, maar het ging er mij vooral om of er een mogelijkheid bestaat in windows live mail om bestaande berichten voor derden te blokkeren.
Of zie ik het toch verkeerd.

Als je thuis bent en je wilt even weglopen kun je met windows-teken + L de schermbeveiliging inschakelen.... als er een ww op staat is ie nu beschermd.
windows live mail heeft zelf geen ww bescherming op de pc zelf... als je op de pc kunt kun je ook de mail lezen...
Dus moet ie op reparatie dan moet je 2 backups maken en de mail op het systeem verwijderen...
Je kunt ook overwegen om de mail map op een externe schijf te plaatsen.... en dan koppel je die los....
Nog steeds: maak backups.... ALTIJD...... maakt niet uit hoe je met de mail omgaat....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan