Windows Live Messenger 2009 Aanmeld Probleem Foutcode: 800ffff

Status
Niet open voor verdere reacties.

rens12

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Berichten
835
Hallo Helpmij-ers,

Ik heb toch een enorm irritant probleem namelijk:

Ik kan me al ruim een half jaar niet meer aanmelden op Windows Live Messenger.
Ik krijg foutcode 800ffff. Ik heb het hele internet al afgezocht maar geen van de oplossingen hebben tot nu toe iets opgeleverd.

Wat ik al geprobeerd heb:
- Gewoon verwijderen en overnieuw installeren
- Verwijderen mbv. Windows Cleanup Utillity en daarna overnieuw geinstalleerd
- Opgestart in Cleanboot en daarna overnieuw geinstalleerd
- Ook dit al geprobeerd
- Gescant met CCleaner nadat ik gedeinstalleerd heb
- Contacts.msi proberen te installeren --> kreeg melding dat ik nieuwere versie had
- Dit al geprobeerd.

Ik ben dus echt ten einde raad, want het is wel echt een vervelend probleem!

Ik hoop dat er echt iemand me kan helpen.

Alvast super bedankt voor de moeite!:thumb:

Mvg. Rens
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie!

Dat neem ik echt als allerlaatste optie! Ik hoor echt alleen maar slechte verhalen over MSN 2011, laat hele pc's vastlopen enzo.
 
Bedankt voor je reactie!

Ik ga even kijken of het werk, en ik laat het weten.


Edit:
Helaas ik heb versie: MSN Messenger 8.5.1235 geinstalleerd, maar hij geeft tijdens de installatie foutmelding:
Windows live Sign-in Assistant: There was a problem with the installation

Edit2:
Oudere versie blijkt toch te werken ondanks de foutmelding?

Het heeft dan dus blijkbaar iets te maken met Windows live Sign-in Assistant.

Gr. Rens
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is windows live sign in assistant een addon voor IE, misschien verkeerde bits versie?
 
Bedankt voor je reactie!

Volgens mij, gezien de foutmelding die ik krijg in Windows live Messenger, is windows live sign in assistant het programma dat zorgt dat WLM contact maakt met de Server van MSN.

Daar zit volgens mij ook de fout, want als ik ook maar welk willekeurig wachtwoord invoer, dan krijg ik meteen die foutmelding, dus hij maakt niet eens contact met de server.

In ieder geval versie 2009 dan

Die oude versie die ik nu heb geinstalleerd doet het wel.


Ben nu btw vanuit die versie versie 2009 aan het installeren, kijken of hij wat doet.


Edit:

Verkeerde bits versie lijkt me sterk, omdat ik dezelfde setup net heb gebruikt voor een andere PC die ook 32bits is.

Edit2:
Na updaten van versie 8.0 naar 2009 weer dezelfde foutmelding:( Ik snap er niks van
 
Laatst bewerkt:
ik heb even snel gegoogled, ik weet niet of het er wat mee te maken kan hebben, maar het is zo geprobeerd, heb je automatische updates aanstaan? zoniet, probeer dat eens:)
 
BEdankt voor je reactie!

Automatische updates staan aan..

Alleen wel op: Naar updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren.

Ik kan trouwens ook niet: Update voor Microsoft Silverlight (KB2526954) installeren.

Misschien een link?

Microsoft update bericht:

Code:
Installatiedatum: ‎27-‎5-‎2011 14:07

Installatiestatus: mislukt

Foutdetails: Code 670

Type update: belangrijk

Met deze update voor Silverlight worden de beveiliging, betrouwbaarheid, toegankelijkheidsondersteuning, opstartprestaties en ondersteuning voor bedrijfstaktoepassingen verbeterd en worden verschillende fixes toegepast voor betere ondersteuning van RIA's (Rich Internet Applications). Deze update is achterwaarts compatibel met webtoepassingen die zijn gemaakt met eerdere versies van Silverlight.

Meer informatie: 
[url]http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=214306[/url]

Help en ondersteuning: 
[url]http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=105787[/url]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan