Windows Live Messenger 2009 downloaden

  • Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo weet iemand waar ik de voledige versie van Windows Live Messenger 2009 kan downloaden..

Kan hem nu alleen van de site SoftonicDownloaden....downloaden maar die instaleert hem zelf en ik zou graag de hele versie willen hebben had hem vroeger wel nmaar ben hem kwijt geraakt was iets van 17mb ..dat van Softonic Downloader is een toepassing van 1,20 MB

hopelijk dat iemand iets weet

fijn weekend groeten sjoerd:thumb:
 
Beste sjoerd, als ik gelijk heb en windows live messenger is "MSN" dan moet ik je helaas teleurstellen want MSN is gestopt zoals de meesten al wisten. Maar geen paniek, Skype is de grote vervanger en werkt nu perfect, je kunt daar ook gewoon op je oude msn account inloggen als het goed is. Als je namelijk nu MSN download dan krijg je het volgende probleem bij het inloggen, dan geeft hij aan dat je Skype moet downloaden omdat MSN gestopt is.

Hoop dat je hier wat aan had!

Groet,
 
msn bestaat niet meer ,is nu skype
maar die 1.20 mb is een starter voor msn ,als je dat start word de rest gedownload
 
Maar ik draai nog steeds op messenger versie 2009 want heb Messenger Reviver er bij gedownload , maar omdat ik vroeger wel de hele versie kon downloaden inplaats van die starter , want er zijn steeds meer programma,s die dat via een starter doen..maar toch bedankt alvast
 
Mensen hartelijk dank voor jullie hulp , ga het straks meteen proberen , dus vraag opgelost..

Allemaal een fijne dag gewenst groeten sjoerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan