Windows Live Messenger 2009 Verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingsOfLeon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2009
Berichten
2
Ik heb gister de nieuwe Windows Live Messenger gedownload. Ik vond dit geen fijn programma, dus ik wou hem verwijderen, en de oudere Windows Live Messenger weer downloaden.
Ik heb via het configuratiescherm>Programma's en onderdelen het verwijderd.
Toen wou ik de oudere Windows Live messenger weer downloaden. Maar telkens als ik dat probeerde stond er dat ik nog een nieuwere versie op mijn laptop had, en dat ik die eerst moest verwijderen.
Ik keek weer bij het configuratiescherm. en nou staat Windows live messenger nog in de lijst:
466615283_6_WpUb.jpeg


Ik kan het niet verwijderen, of wijzigen. Ik kan dus ook geen andere messenger downloaden.
Ik heb windows vista.

kan iemand mij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik al gedaan :)
maar alsnog bedankt.

ik dacht dat ik op vraag opgelost had geklikt?
 
windows clean up

hoi,

Ik had precies hetzelfde probleem en werd helemaal gek toen ik het niet kon verwijderen.
Het stond namelijk niet bij software etc etc.
Toen heb ik na lang zoeken een bestandje gevonden : windows clean up.
Je moet dit bestandje downloaden en installeren. Open het en zoek alles van windows live messenger : de writer, call platform etc en verwijder dit.
Je probleem is dan binnen een halve minuut opgelost.;)

link:

http://www.freeonline.be/modules.ph...lid=574&ttitle=Windows Installer CleanUp 4.10
 
Dit is een SUPER TIP!


HET IS MIJ GELUKT! IK HEB MAAR WEER DE NIEUWE MESSENGER GEDOWNLOAD. IK HEB DIE TENMINSTE NU OP MIJN LAPTOP WEER.

IK HEB ZELFS GEPROBEERD VIA WEBSITES OM TE BETALEN. NOU IK KREEG HET NOG STEEDS NIET VOOR ELKAAR.


DANKJEWEL!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan