Windows live messenger 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

chip10

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2011
Hallo,

Ik heb gister mijn laptop geformateerd en Eset smart security and Mbam geinstalleerd.
Alleen gister nadat mijn laptop was geformateerd en security aan was ik dus op msn met webcam aan. En vervolgens keek ik bij mijn netwerk verbindingen en daar vond ik "mswinext.exe tussen?

Wat is dit nou precies? ik lees dat het een toolbar is van bing?
Ik gebruikte op dat moment trouwens geen bing of IE of FF
Nou heb ik wel bing maar dit is meekomen met de laptop heb ik zelf niet geinstalleerd.

Alleen als ik nu weer op msn/webcam ga zie ik het niet meer tussen de netwerkverbindingen staat bij ESET.

Kan iemand me verder helpen? Zou het bestandje gevaarlijk kunnen zijn? Ik heb er namelijk voor de rest helemaaal geen last van. Alleen ik las op internet dat ze applicaties ofzo kunnen afluisteren...?

Alvast bedankt :)

Geen zorgen, is ongevaarlijk.
Is inderdaad een BING of MSN toolbar.
Je kunt hem via je software/programma's verwijderen als je er last van hebt.

Groeten Marcel

Vriendelijk dank voor jullie reacties,

maar is het niet raar, dat dit bestandje staat bij netwerkverbindingen (die op dat moment in gebruik zijn) terwijl ik helemaal geen IE of FF open had staan op dat moment?
want als ik nu op msn zit staat dit bestandje er helemaal niet tussen?

Laatst bewerkt:
Ik krijg nu ineens de toolbar van bing als startpagina. Dat wil ik niet, ik wil mijn vertrouwde Startpagina.nl weer terug. Via internetopties veranderen helpt niet. In programma's verwijderen staat hij ook niet. Als je rechts op de balk klikt, staat er nergens dat je hem kan verwijderen. Dus mijn trukendoos is leeg. Weet iemand een oplossing?

Topic is al 2 jaar oud, misschien kun je beter een nieuwe starten.

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan