Windows Live Messenger 9.0 postvak in?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Heb zojuist even WLM 9.0 erop gezet maar omdat de link naar postvak in naar het oude hotmail inlogscherm ging heb ik hem maar weer terug gezet naar mijn oude 8.5. Hele toer maar toch gelukt

Toch wil ik 9.0 er weer op hebben, maar hoe zit het nu met postvak in. Waarom gaat ie steeds naar het blauwe inlogscherm???

ik heb met de nieuwe live messenger een nieuw postvak in in mijn outlook express gekregen. was een plug in die bij de installatie meekwam.

Ja klopt, maar ik wil mijn post gewoon blijven ontvangen vanaf de postvak IN. Als je daar nu op drukt krijg je eerst een inlogvenster..

Zal dat ook eens proberen maar vind het sowieso vreemd dat ie daar nu mee komt. Had jij zoiets dan niet?

nee hij vraagt me wel te vaak om mijn wachtwoord, maar verder niet.

Ja dat bedoel ik dat blauwe venster. Vreemd dat dat er nu in zit. Irritant zelfs.

Het ligt aan de de default instellingen voor IE.

Dus: klik op Start, kies voor Standaardprogramma's, kies voor Uw standaardprogramma's instellen, één keer klikken op Internet Explorer en dan kiezen voor Dit programma als standaard instellen. Als t goed is , kun je je weer normaal aanmelden. :)

Ps ik heb gemerkt dat het ook werkt als je het eerste vinkje aanklikt bij de inlog. Daarna gaat hij er direct heen. Hopelijk nu opgelost.

De methode van Ikself lijkt inderdaad te helpen. Iets anders aanvinken bij inloggen dus toch niet.

Wel vreemd dat je op IE moet klikken terwijl het om WLM hotmail gaat...

Maar dan staat toch IE als standaardbrowser ingesteld?? Terwijl velen onder ons dat niet willen of zie ik dat verkeerd?

het is allebei van microsoft, en ik zou het liefst ook willen dat iedereen al mijn producten tegelijk had, ipv het ene wel andere niet.

Dat is wel wat kort door de bocht vrees ik. Dus zullen we op windows alleen nog maar programmas van microsoft installeren.

natuurlijk wil microsoft dat , daar verdienen ze toch op.

Anyway de methode van Ikself (what's in a name) werkt!! :thumb:

Hopelijk gooien ze deze onzin eruit bij Windows Seven.

Ze werkt niet niet als je firefox als browser wil laten staan!! Niet dat dit allemaal erg is, als je via live messenger naar hotmail wil geef je gewoon 1x extra je w8woord ingeven. Ik wou alleen maar ff melden dat het eigenlijk geen echte oplossing is. U zou verbaasd staan hoeveel mensen firefox gebruiken!

Ik zelf heb niet zulke beste ervaringen met Firefox. Het dringt zich nogal in je pc. Eraf krijgen is een crime!

Heb je al eens geprobeerd om IE van je systeem te verwijderen??? Dan werkt je systeem gewoon niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan