Windows Live Messenger - berichten komen niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri123

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Hallo,

Mijn msn heeft een probleem. vaak tijdens een gesprek klagen mijn vrienden dat ze berichten terugkrijgen, dan zien ze zoiets van: Het volgende bericht kan niet worden verzonden aan de geadreseerden: <bericht>
Zelf heb ik dit bericht nog nooit gehad, maar iedereen die met mij praat heeft dit regelmatig... Ik heb wel zelf eens dat een bericht van mij gewoon niet aankomt bij de ander, dat ik bijvoorbeeld zeg: toch? , nadat ik een vraag heb gesteld ofzo, en dan begrijpt hij niet waar ik het over heb, want het die vraag kwam niet aan...

Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen, weet iemand wat ik eraan kan doen?

Ahja, sorry vergeten te zeggen. Ja ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, zelfs met het programmaatje ZapMessenger, dat alles van msn verwijderd. Maar het hielp niet

Door dit probleem ben ik weleens op ebuddy gegaan, hier is het nog nooit voorgekomen. Maar ik wil wel graag msn terug, want dat vind ik veel fijneri

Dat snap ik, maar nu kan ik vaststellen dat het aan je msn messenger ligt ;)

Welke msn gebruik je? mischien nieuwe update gebruiken? geen extra plug-in's of tools installeren?

Lucas

ik heb de nieuwste live messenger, en ik heb ook nog Msn plus erop geinstalleerd, maar ik geloof trouwens niet dat het daar aanligt, want dat heb ik al heel lang en msn werkte toen goed, ik heb het probleem pas sinds een paar weken

Laatst bewerkt:
Heb je iets raars gedaan aan je computer voordat het begon?
Ik zou anders ook niet meer zo snel weten wat het zou kunnen zijn..

Lucas

ik heb even nagedacht en ineens herriner ik me weer wat...
Ik heb sinds een tijdje AVG internet security, met firewall. Dus ik heb een andere firewall, misschien ligt het daaraan. Ik ga nu even kijken of ik live messenger daar op een of andere manier kan toestaan ofzo... :thumb:

EDIT: Live messenger word gewoon toegestaan door firewall. Maar ik moet zeggen dat ik sinds ik dit topic heb aangemaakt het niet meer heb gehad... Weet niet of het al definitief is opgelost, als het weer terugkomt meld ik het wel even

Laatst bewerkt:
Beslis zelf dan maar even of je de vraag op opgelost zet of niet ;)

Veel succes en ik hoop dat het over is ;)

Lucas

Ah... het probleem is weer terug, het is dus nog niet over..
Wat moet ik doen!? :confused:

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ongeveer 1 van de 20 berichten valt weg, krijg hier ook geen melding van.
Gebruik ook AVG alleen denk niet dat dit het probleem is.

Helaas..

Ik kan je denk ik niet verder helpen, maar mischien iemand anders?

Lucas

Hallo,

Ook ik heb het zelfde probleem, werk met windows life messenger. Als ik chat met iemand dan komen na ongeveer 4 berichten niet aan bij de ander. Dit blijft zo!
De pc is geheel nieuw geïnstalleerd, life messenger etc erop maar probleem werkt. Als ik met gsm chat dan komt alles aan. Ook als ik mijn pc bij de ander in huis zet en naast elkaar zitten te chatten>> komt gewoon aan. Ik ben echt radeloos... heb alles al geprobeerd en kom niet verder. WIE ZOU KUNNEN HELPEN???? Modem heb ik gereset, maar blijft zo:( :( WIE O WIE????????? Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan