Windows Live Messenger doet raar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sextant

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
Hallo,

Ik gebruik Windows Live Messenger Versie 2009 build 14.0.8117.416 en ben geen liefhebber van Live Messenger 2011.
Als ik mij aanmeldt op Messenger en mijzelf op "Online" zet, zien mijn contactpersonen mij ook op "Online" staan, echter als ik via het envelopje op het openingsscherm van Messenger naar mijn email ga (in mijn geval live.nl) dan zien mijn contactpersonen mij opeens op "Offline" staan. Voor de goede orde, als ik weer naar Messenger ga, blijft hij op "Offline" staan. Ik heb het bovenstaande programma al een keer gerepareerd en daarna ook een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem bleef bestaan.
Wie heeft de gouden tip, want dit is lastig.

Vriendelijke groet!

ik had precies het omgekeerde, ik ging van offline weergeven naar ineens online toen ik naar mijn hotmail / live postvak ging.

Bij mij was het zo dat er ook een soort van msn webmessenger actief werd in het postvak scherm ( schijnbaar iets dat ze bij hotmail hebben toegevoegd ), die de status iedere keer veranderde van mijn msn messenger ( ook een 2009 versie ). toen ik die zogenaamde webmessenger in het postvak afmeldde, was dit probleem over. In de " Highlights van hotmail " ( meestal de eerste pagina waar je op komt als je naar je mail gaat ) staat ie aan de rechterkant. met de namen van je contactpersonen. daaronder staan "afmelden bij messenger ". dan meld alleen de webmessenger af, en blijft je huidige msn gewoon op zijn status. Je hoeft dit 1-malig te doen.

ik hoop dat je hier wat mee kan :)

Hallo,

Het mocht helaas niet baten, hij of zij bleef "raar" doen!
Ik heb toen uit bittere noodzaak Windows Live Messenger 2011 geïnstalleerd en heb er nu geen last meer van.
Overigens blijft het wel vreemd, want mijn netbookje vertoont precies dezelfde kuren en daarop is ook Windows Live Messenger versie 2009 geïnstalleerd. Wellicht wil Windows, Windows Live Messenger pushen....
In ieder geval bedankt voor je reactie.

Vriendelijke Groet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan