Windows Live Messenger Mobile

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaakmans

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Beste allen,

Ik heb sinds gisteren een E-ten M700 Glofish aangeschaft.

Alles werkt perfect op een probleempje na... ik heb mij eenmalig aangemeld op Windows Live Messenger (MSN). Maar hierna zijn al mijn MSN contactpersonen automatisch toegevoegd aan mijn Telefoonboekcontacten. Hier ben ik niet zo blij mee aangezien het er +\- 300 zijn.

Ik ben bang dat als ik ze verwijder en ik ga weer eens op msn dat dat synchroniseert en dat ik die contacten kwijt raak, daarnaast kan ik niet alles in een keer wissen dus dat word dan handmatig 300 contactpersonen wissen.

Graag zou ik willen msnnen zonder dat alles word gekopieerd naar mijn telefoonboekcontacten.

Iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank.

Beste allen,

Ik heb sinds gisteren een E-ten M700 Glofish aangeschaft.

Alles werkt perfect op een probleempje na... ik heb mij eenmalig aangemeld op Windows Live Messenger (MSN). Maar hierna zijn al mijn MSN contactpersonen automatisch toegevoegd aan mijn Telefoonboekcontacten. Hier ben ik niet zo blij mee aangezien het er +\- 300 zijn.

Ik ben bang dat als ik ze verwijder en ik ga weer eens op msn dat dat synchroniseert en dat ik die contacten kwijt raak, daarnaast kan ik niet alles in een keer wissen dus dat word dan handmatig 300 contactpersonen wissen.

Graag zou ik willen msnnen zonder dat alles word gekopieerd naar mijn telefoonboekcontacten.

Iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank.

Heb je al goed gekeken of je die optie toevallig niet ergens bij instellingen kan uitschakelen?

PS: helaas heb ik niet veel verstand van deze type mobile telefoons

Heb je al goed gekeken of je die optie toevallig niet ergens bij instellingen kan uitschakelen?

PS: helaas heb ik niet veel verstand van deze type mobile telefoons

nope niks bij de settings... in ieder geval bedankt voor het proberen;)

nope niks bij de settings... in ieder geval bedankt voor het proberen;)

Heb je Windows Live Messenger geinstaleerd op je telefoon of stond deze er al op?

Want als jij je afmeld, blijven de contacten dan nog steeds staan?

Heb je Windows Live Messenger geinstaleerd op je telefoon of stond deze er al op?

Want als jij je afmeld, blijven de contacten dan nog steeds staan?

Windows live messenger zat standaard al geinstalleerd bij mijn windows mobile 6...

:-/ beetje lastige situatie... zit er bijna aan te denken terug te zetten naar fabrieksinstellingen aangezien ik nu 300 mensen in me telefoonboek heb met alleen maar een emailadres

In de instellingen van je Windows Live kan je zelf instellen of je wilt dat je contactpersonen gesynchroniseerd worden! (het zit dus niet in het 'opties' menu van de messenger, maar in de 'opties' van je 'windows live' scherm.
Bij mij kan ik 'windows live' opstarten vanuit je start menu. (Samsung i600, WM6)
Maar vanuit het menu in de messenger kan je er ook komen.
In je taskmanager heet Windows live 'WLMLauncher'.
(het start dus als een aparte applicatie op naast 'WLMMessenger')

Als je contactpersonen die door de synchronisatie in je telefoon terecht zijn gekomen later aanpast of verwijderd worden ze je niet uit je messenger lijst verwijderd!

Succes,

Florisz

Die had ik al gevonden inderdaad, in die settings staat het synchroniseren van contactpersonen al uitgevinkt... dus weet niet of het daar aan ligt... Ondertussen had ik al alles terug gezet naar fabrieksinstellingen en een MSN account aangemaakt speciaal voor mobiel met alleen maar mensen die ik toch al in me telefoonboek heb... toch blijft het lastig...

Thnx anyways

Messenger contacten synchronisatie

Kaakmans,

Bij datzelfde vinkje voor het synchroniseren van je contactpersonen kan je ook aanvinken dat de contact informatie van je messenger contacten zoveel mogelijk samengevoegd wordt met eventuele contact personen die je al in je telefoonboek hebt staan.
1 van de redenen dat ik perse windows mobile telefoons wil is dat je daar zonder problemen meer dan 1000(of onbeperkt) contact personen in kwijt kan.
Ordenen in categorien enzo kan je natuurlijk super makkelijk op je pc in Outlook doen.

Florisz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan