Windows Live Messenger niet te downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelMafiosa

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hoi mensen,

Ik heb vandaag msn van me computer gegooid vanwege een of andere foutmelding.

Nu probeer ik hem opnieuw van internet te halen (www.msn.nl -> messenger -> download nu), maar wanneer ik op "download nu" klik, kan de pagina opeens niet geopend worden.

Ik me computer afgezocht en vond toen nog een WLinstaller, maar ook via dat wil messenger niet installeren :shocked:

Iemand een idee wat het kan zijn?

Greetz Michael

Live Messenger niet te downloaden

heb je mcafee?ik heb ook het probleem en krijg het niet voorelkaar

Opgelost

Bij mij is het probleem opgelost! :)

Het was een oude switch die het netwerk niet goed kon doorvoeren ofzo! Nieuwe switch en alles werkt weer ! :)

Greetz Michael

Bij mij is het probleem opgelost! :)

Het was een oude switch die het netwerk niet goed kon doorvoeren ofzo! Nieuwe switch en alles werkt weer ! :)

Greetz Michael

Hey Michael,

wat bedoel je precies met een nieuwe switch? Kun je dat even uitleggen want ik ervaar namelijk probleem.:shocked:

Alvast bedankt:thumb:

Vanuit onze modem ging er een internetkabeltje naar een switch waarna we op meerdere computers internet hadden (ik neem aan dat je weet wat een switch is). Deze was echter al redelijk verouderd en kon dus blijkbaar niet meer goed connecten met bepaalde servers oid. We hadden namelijk ook problemen met het updaten van windows en het niet goed kunnen versturen van e-mail (met bijlage) via Outlook.

Nadat we de oude switch hadden vervangen voor een nieuwe was ons probleem opgelost.

Laat even weten of je ook problemen hebt met bijvoorbeeld updates of iets anders.

M.V.G. Michael

Hey,
bedankt voor je reactie. probleem is inmiddels opgelost. Ik heb gewoon alles opnieuw geisntalleerd en nu werkt het allemaal wel.:).. maar toch bedankt voor je snelle reactie:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan