Windows Live Messenger start niet meer op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Luitjes,

Opeens start Windows Live Messenger niet meer op. Niet automatisch bij het opstarten van Windows maar ook niet handmatig. Al opnieuw geïnstalleerd maar helaas. Zo dood als wat!
Enig idee?

Bedankt vast,

Raymond
 
Nou, ik zal je vertellen.
Ik start net opnieuw op en ik krijg opeens een enorm probleem rapport dat er van alles niet meer werkt en dat Vista op zoek gaat naar oplossingen. Hieronder valt, Mozzila, IE, Incredimail en ga zo maar door. Screensaver loopt ook vast dus er is iets behoorlijk mis. Dit is waarschijnlijk gekomen na een update vanVist met de naam Silvercrest of ligtning of zoiets!!
Ik ga vanavond of morgen even de boel herstellen.....
 
Laatst bewerkt:
Dat is hem, dank je wel.....
Ik heb hierna problemen gekregen dus ga ik vanavond of morgen even die update eraf gooien en verder kijken. Bedankt zover en ik hou jullie op de hoogte.
 
oke ,
ik heb het ook gewoon op Windows Xp maar geen problemen gevonden , ja meschien omdat jij vista hebt.......
maar we horen:D
 
Luitjes het is opgelost hoor.

Ik kreeg de update niet verwijderd en systeemherstel liep vast en heb hem uiteindelijk maar in Veilige Modus uitgevoerd en dat ging best.
Alles loopt weer nu.

Bedankt voor jullie reacties.
Dat een door MS uitgegeven update zo dwars kan zitten zeg :(
 
Yep , ik weet ook niet wat dat Silverlight is .....
Maar toch blij voor je dat het is opgelost!
 
Kom je het tegen...NIET DOWNLOADEN !! :p (op Vista dan)
 
Laatst bewerkt:
bwa nee bij mij heb ik er toch nog niets van gemerkt :p maar ik zou toch ook niet weten waarvoor het te gebruiken hoor:D
 
Zoals gezegd,het is een soort Flash maar dan van MS.
Ik hoef het niet in ieder geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan