Windows Live Messenger start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsme1

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2009
Goedendag,

Ik krijg sinds vandaag een error window als ik Windows Live Messenger probeer op te starten, het lukt me dus niet het programma op te starten. Opnieuw installeren helpt ook niet, zelfde error.

Het volgende bericht krijg ik dan:
"C:\Program Files\Windows Live\Messenger/msnmsgr.exe

De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is.
Raadplaag het gebeurtenislogboek Toepassing voor meer informatie."

Dit is dus niet duidelijk voor mij. Kan iemand mij misschien helpen? Heb in programma gekeken, maar kom er niet uit wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Hoop op antwoord! :)

Probeer eens als eerste een systeemherstel naar eerdere datum:
Start-> Alle programma's-> Bureau Accesoires-> Systeem werkset-> systeemherstel
Kies dan een datum van voor dat het probleem ontstaan was.
NOTE: Middels dit herstel raak je geen bestanden kwijt. Dit heeft enkel invloed op de instellingen van je software.

Probeer eens als eerste een systeemherstel naar eerdere datum:
Start-> Alle programma's-> Bureau Accesoires-> Systeem werkset-> systeemherstel
Kies dan een datum van voor dat het probleem ontstaan was.
NOTE: Middels dit herstel raak je geen bestanden kwijt. Dit heeft enkel invloed op de instellingen van je software.

Bedankt voor je snelle reactie. Heb geprobeerd wat je zei en het werkte! Bedankt!
Dit zal (waarschijnlijk) niet opnieuw gebeuren nadat de instellingen weer wijzigen ofzo?
Alleen staat het systeemwerkset niet bij bureauassesoires, maar dat is een aparte map. Of is dat alleen bij mij? Duurde dus effe voordat ik het vond. Bedankt nogmaals!

In bureau accesoires moet je naar de map "Systeem werkset". Normaal gezien staat deze "onder" bureau accesoires.
Wat betreft het terugkomen van het probleem, dit is een kwestie van even aanzien. Ik verwacht het niet in ieder geval.

Laatst bewerkt:
Wat ik al had verwacht, is dat het probleem nu terug gekeerd is. Kan nu wel hetzelfde proberen, maar dan blijf ik aan de gang?
Weet jij nog een andere manier?
Met vriendelijke groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan