Windows Live Messenger valt steed weer uit (Windows 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwinnv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2010
Hoi,

MSN valt steeds uit, ik kan ongeveer 2 minuten op MSN en dan zegt die weer verbinding verbroken, Windows Live Messenger probeert opnieuw te verbinden over .. seconden. Ik heb al heel veel dingen geprobeerd, opnieuw geïnstalleerd, malware bytes' anti-malware, HiJackThis, AVG, internet kabel nagekeken (ook draadloos internet geprobeerd), andere MSN versies geïnstalleerd & mijn modem gereset etc. Maar helemaal niks helpt.

Nog wat info over mijn internet snelheid:

950319426.png

Modem info:

THOMSON SpeedTouch 780
Productnaam: SpeedTouch 780
Softwareversie: 7.4.5.1

Ik hoop dat ik een goeie tip krijg, want ik zit zelf helemaal vast en het is erg irritant..

Alvast bedankt,

Edwin

Laatst bewerkt:
Eerste tip (al vaker gegeven) is om uit te zoeken of het aan (de WLM-bestanden, zoals Contactlijst etc.) op je huidige Windows-account ligt of niet.

Maak dus een nieuwe Windows-gebruikersnaam aan op je pc, log op dat nieuwe gebruikersaccount in en kijk of je (met je 'normale' WLM-account) ook hetzelfde probleem hebt.

Heb je daar het probleem niet, dan heb je 2 keuzes:
a. Je schoont je normale Windows-account op voor de bestanden die WLM daar gebruikt. De instructie van "Destana" in deze link ruimt al flink op, hopelijk genoeg.
b. Je blijft het nieuwe Windows-account gebruiken.

Succes,

Tijs.

Ik ben er gelukkig eindelijk uitgekomen!

Ik had* AVG op mijn computer ik heb het eraf gegooid (helemaal weg) en sindsdien valt msn niet meer uit.

Er zat dus misschien wat in dat programma ofso :P ik moet nog even kijken voor een nieuwe virus scanner!

Maar toch bedankt voor je reactie ;)

Groet!

Zal wel de AVG Internet Suite zijn geweest, dus niet alleen de (Free) anti-virus component.

Mooi dat het opgelost is, en bedankt voor de terugmelding. :thumb:

Graag je vraag nog even op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Ik ben er gelukkig eindelijk uitgekomen!

Ik had* AVG op mijn computer ik heb het eraf gegooid (helemaal weg) en sindsdien valt msn niet meer uit.

Er zat dus misschien wat in dat programma ofso :P ik moet nog even kijken voor een nieuwe virus scanner!

Maar toch bedankt voor je reactie ;)

Groet!

het lag misschien wel aan AVG maar dan hoef je AVG niet te verwijderen?

Als je AVG opent, dan zie je 'Online Shield'. als je erop klikt zie je ook in een tabblad 'Expresberichten' en dan zie je MSN, Yahoo enzovoort. En als je nu dat vinkje weg haalt. heb je geen problemen meer mee:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan